ibcsSwift – Mobilalkalmazás terepi munkavégzéshez

Az ibcsSwift egy modern, mobil eszközre készített alkalmazás, amely lehetővé teszi az irodán kívül dolgozó munkatársak munkafolyamatainak menedzselését, adminisztrálását, legyenek a világ bármely pontján. Az ibcsSwift ideális megoldás a legtöbb kijáró szervizes munkatárs részére. Megszabadít a papírmunkától és a papír alapú adminisztrációtól, legyen az vevő információ, szerviztörténet, üzembe helyezési kézikönyvek vagy termék dokumentáció.

Kép1

A mobil telefonra, adatgyűjtőre és tabletre optimalizált megoldás rendkívüli rugalmasságot biztosít a munkáltatónak, hiszen akár az irodából kijelölheti és hozzárendelheti a feladathoz a felelős munkatársat. Ugyanakkor a munkatársak számára is nagy segítség, hiszen az irodán kívül is néhány perc alatt el tudja készíteni a munkafeladatok elektronikus bizonylatolását, rögzíteni tudja a szolgáltatás induló és befejezési időpontját, vagy akár a javítás, karbantartás során felhasznált anyagok és alkatrészeket is dokumentálhatja.

Meghibásodott eszközök javítása

A szerviztechnikus — mint a “pillanat embere”— meghibásodás esetén mindig készen áll a segítségnyújtásra. A legfontosabb, ami a napi tevékenységében közrejátszik az az alkalmazott szerviztechnológia minősége. Ha egy eszköz elromlik, annak kijavítása a legfontosabb feladat, ennek elvégzése minősíti a szerviztechnikus munkáját. A kijáró munkatárs mindent egy helyen – az alkalmazásban összegyűjtve – megtalál. Ráadásul az elvégzett munkákról digitális aláírással ellátott munkalapokat készíthet a régi papíralapú munkalapok helyett.

A mindennapi munka egyszerűsítése

Engedje, hogy ez az intuitív alkalmazás támogassa Önt a napi feladatok szervezésében és összeállításában! Az alkalmazáson belül egyetlen érintéssel találkozókat szervezhet vagy módosíthat a meglévőkön. Az ibcsSwift segít megtervezni látogatásainak optimális útvonalát, a billentyűzettel gyorsan és egyszerűen hozzáférhet a rendszer fontos funkcióihoz.

Vevőelégedettség javítása

Az elégedett vevő elérése és megtartása – ennek kell lebegnie folyamatos célkitűzésként a szolgáltató előtt. Az ibcsSwift, mint egy mobil tudásbázis, a vevőhöz kapcsolódó információkkal hozzájárul a szerviz feladatok zökkenőmentes ellátásához. A korábbi karbantartási feladatokról összegyűjtött információk elérhetővé tételével biztosítja a gyorsabb válaszidőt, a szükséges alkatrészek beszerzését és rendelkezésre állását. Ezek azok a tényezők, amelyek tartósan növelni képesek a szerviz munka színvonalát.

Magasabb szintű pontosság

Egy sor intelligens adatrögzítő lépés kialakításával a szolgáltató számára sok feladat automatizálhatóvá válik, ami időmegtakarításhoz vezet. Például a szállítási cím már előre kitölthető akkor, amikor még csak az alkatrész megrendelés kerül rögzítésre a rendszerben. A megrendelés felrögzítése csak akkor menthető el véglegesen, ha az adatok hiánytalanul lettek rögzítve.

Engedje, hogy az alkalmazás átvegye a hétköznapi feladatok adminisztrálását és az  a terepen végzett munkavégzés szabályozottabban, áttekinthetőbb módon történjen!. Ezzel időt takarít meg nem csak a végfelhasználó, hanem a szolgáltatást végző munkatársak számára is. Mindamellett, hogy az adatbevitel pontosabbá válik, , megnövekedhet a napi látogatások száma és fejlődhet az ügyfélkapcsolat minősége.

Magasabb szintű kommunikáció és együttműködés

A menedzsment és a diszpécserek jóval egyszerűbben és hatékonyabban tudnak kommunikálni a kijáró szervizes munkatársakkal, hiszen az alkalmazáslehetővé teszi az adatok gyors és pontos megjelenítését, valós információk átadását, amelyek egy-egy érintéssel nyerhetők ki a rendszerből.

Legyen szó ügyfélkapcsolat nyilvántartásáról, munkamegrendelések rögzítéséről vagy a hibabejelentések dokumentálásáról, az alkalmazás lehetővé teszi, hogy mobilján minden értékes információ rendelkezésre álljon. Bővítse a kijáró munkatársak eszközparkját az ibcsSwift alkalmazással és emelje új dimenzióba üzleti folyamatait!

Ajánlatkérés