Menedzselt címke előállítás és ellenőrzött nyomtatás

managed printing_nicelabelA legtöbb funkcióval a NiceLabel Managed Design & Controlled Print szoftver rendelkezik a megoldáscsomag tagjai közül. Tartalmazza mindazokat a funkciókat és előnyöket, amit a Design & Print és a Design & Controlled Print, de kiegészül új menedzsment funkciókkal is.

Egy bizonyos cégméret fölött gyakori problémát jelent, különösen, ha az több telephellyel rendelkezik földrajzilag szétszórva, hogy hogyan tartsuk karban a telepített címkenyomtató alkalmazásokat, a címkesablonokat, a hozzájuk kapcsolódó  nyomtatókat, sőt a jogosultságokat, hogy ki, mit, mikor nyomtathat. A legrosszabb esetben, ha változik valami akár a címkesablonban, vagy az alkalmazásban, esetleg egy új megoldást kellene minden telephelyen bevezezni, akkor ehhez bizony az informatikus munkatársnak minden telephelyet végig kell járni. Mennyivel jobb és hatékonyabb lenne, ha mindezt a már kiépített informatikai infrastruktúra felhasználásával az íróasztala mellől intézhetné!

A NiceLabel LMS pont ezt kínálja, a problémát három oldalról megtámadva:

  1. Beépített teljes körű címke dokumentum menedzsment

A NiceLabel LMS része egy HTML5 alapú webes alkalmazás, amely az összes címkékkel kapcsolatos dokumentumot – címketervek, megoldások, munkafolyamat – egy központi adatbázisban tárol. Ennek az eléréséhez egy egyszerű web böngésző elég, ugyanakkor nem csak a dokumentumokat, hanem az azokhoz kapcsolódó jogosultságokat, felhasználókat is kezeli.

  • Meghatározhatjuk, hogy ki, milyen alkalmazáshoz fér hozzá; szerepkör alapú hozzáférési jog szabályzás;
  • ha változás történik egy címketervben, vagy egy címkenyomtató alkalmazásban, akkor az automatikusan elérhető lesz minden felhasználó számára;
  • megvalósul a címkék és alkalmazások verziókontrollja;
  • dokumentum történet naplózása
  • biztonságos teszt környezet létrehozása az éles környezet mellett
  • a beépített dokumentum menedzsment funkció segítségével olyan elektronikus engedélyeztetési munkafolyamatokat állíthatunk össze, amik nagyban meggyorsítják a különféle változások engedélyeztetési folyamatát a céges hierarchiában;
  • a címke-összehasonlítási funkcióval könnyű megnézni két címke, vagy egy címke különböző verziói közötti különbséget (vizuálisan kiemeli a szoftver). Ezzel eddig nagyon nehezen elérhető szintre emeli a címkék minőségének biztosítását, a különféle sablonok konszolidációját.
  • Nyomtatók kezelése és menedzsmentje
  1. Webes nyomtatás

A központi adatbázisban tárolt címketervek és nyomtatási alkalmazásokat legegyszerűbben a weben keresztül érhetjük el. A felhasználó gépén csak egy egyszerű vékony-kliens telepítése szükséges az első alkalommal, amely elvégzi az alkalmazások és címketervek szükség szerinti áttöltését a szerverről. Minden további munkát már helyileg hajt végre a számítógép, így csökkentve a hálózati adatforgalmat.  Ugyancsak emiatt bármilyen, helyben telepített nyomtató is használható.

  1. Integrált nyomtatás

A NiceLabel Automation funkcionalitását a webes elérésen keresztül is kiaknázhatjuk. Hézagmentes illeszkedést tesz lehetővé a meglevő vállalatirányítási rendszereinkhez, vagy egyéb rendszerekhez, ahonnan egyébként a nyomtatandó adat érkezik. Mindezt kódolás nélkül!

Minden-egyben print szerver: az adatok lekérése és feldolgozása ugyanabban a memória-térben valósul meg, nem kell különböző alkalmazások között ide-oda küldözgetni az adatokat, sokszorosára növelve ezzel a feldolgozás sebességét

Adat összerendelés varázslók segítségével: A NiceLabel Automation majdnem bármilyen forrásból, és majdnem bármilyen formátumban képes fogadni és feldolgozni az adatokat, ily módon megszüntetve az anya rendszerek módosításának szükségességét. A megfeleltetést beállító eszköz nagyon egyszerűen működik, nem szükséges hozzá programozói tudás.

Előre elkészített csatlakozók: A legtöbb ma ismert rendszerhez (pl. SAP) előre elkészített csatlakozók állnak rendelkezésre. Ez jelentősen meggyorsítja egy adatkapcsolat beállítását.

managed design preview

Ajánlatkérés