IBCS tájékoztató

2020. 05. 18.

Szeretnénk értesíteni kedves ügyfeleinket, hogy az IBCS Hungary továbbra is folytatja tevékenységét 1/2 Home Office és 1/2 arányú irodai munkavégzéssel.

Az áruátvétel továbbra is a raktárban és a szervizben kerül lebonyolításra a megszokott nyitvatartási időben: munkanapokon 9-17 óra között. A számlákat elektronikusan, kinyomtatható formában küldjük, így biztosítani tudjuk az érintésmentes kézbesítést!
   
A vállalat szeretne az Ön esetleg megváltozott igényeihez teljes mértékben alkalmazkodni! Ebből a célból készítettünk egy rövid kérdőívet, melynek kitöltésével kérnénk az Ön közreműködését. A válaszadás kevesebb, mint 2 percet vesz igénybe!
 
Kérdőív indításához kérem kattintson az alábbi linkre!
Ügyfél igényfelmérés kérdőív
 
A kérdőív teljes mértékben anonim. GDPR-ra vonatkozó tájékoztatónk az alábbi linken érhető el.
   
Jó egészséget kívánunk,
IBCS csapata

Ajánlatkérés