Javítás és karbantartás

service-512Az IBCS Hungary márkaszervize és javító központja valamennyi Zebra és Honeywell eszközhöz kínál javítási és karbantartási szolgáltatásokat. Mindazok számára, akik Zebra vagy Honeywell alapú eszközökre építik napi üzletmenetüket, és a zökkenőmentes működést még akkor is biztosítaniuk kell, ha valamelyik berendezés vagy tartozéka meghibásodik, a garanciális kötelezettségeken túl szervizünk számos szervizcsomagot kínál.

Az 1 éves garanciális kötelezettség felett – mely alapvetően a gyártási folyamatra visszavezethető meghibásodások javítását jelenti – vállaljuk az üzembe helyezett eszközök jótállásának időbeni kiterjesztését, valamint többlet szolgáltatások hozzáadását a garancia idő alatt és azon túl is érvényes, és az üzembe helyezéstől számított 3, 5 vagy 7 éves futamidejű IBCS Essential Plusz szervizcsomag keretében. A csomagot vásárló ügyfelek számára minden, az üzemszerű használattal járó meghibásodásra kiterjedő 5 napos javítást, a szoftver frissítések és diagnosztikai programok letöltését biztosítjuk, valamint a javított eszközt az ügyfél által megadott címre szállítjuk vissza.

Akik nem kívánnak javítással egybekötött IBCS Essential Plusz csomagot vásárolni, viszont szeretnék elérni a berendezésekhez megjelenő új szoftver és firmware frissítéseket és igényt tartanak technikai support-ra, azok részére az IBCS TSS Pluszt ajánljuk. A szoftverfrissítések mellett garantáljuk, hogy kollégáink az Ön által tett bejelentésekre emelt prioritással, 4 órán belül válaszolnak. A jótállás keretében a vásárlástól számított 90 napig van lehetőség szoftver letöltésre és ingyenes technikai támogatás igénybe vételére.

Az IBCS Select Plusz javítási csomag rendelkezik az Essential Plusz csomag minden előnyével, ugyanakkor további szolgáltatásokat kínál. A Select Plusz-t vásárló ügyfelek számára a meghibásodott eszköz helyett a bejelentést követő munkanaptól kezdve csereeszközt biztosítunk. A Select Pluszt vásárló ügyfelek kérdéseit kollégáink magas prioritással kezelik, a kérdések megválaszolását 2 órán belül megkezdik.

Nyomtatót vásárló ügyfeleink körében az IBCS Hungary szerviz részlegének egyik legnépszerűbb szolgáltatása a Hardver SLA. Ennek keretében kollégáink rendszeresen átvizsgálják az Ön Zebra nyomtatóit, időben felismerik és így megelőzik az esetleg később kialakuló hibákat. A hiba kijavítása így még azelőtt megtörténik, hogy nyomtató leállás termelés kiesést okozna. A karbantartási és javítási munkákat előre meghatározott időpontban, és ami nagyon fontos: a helyszínen végezzük. A nyomtatókat karbantartás céljából nem kell tehát a termelésből kivonni, sem pedig a szervizbe szállításukról gondoskodni.

Mindezek mellett javítási és karbantartási szolgáltatásaink azok számára is elérhetőek, akik nem az IBCS Hungary-n keresztül vásárolták meg eszközeiket. Szervizünk minden nap 9 és 17 óra között várja az ügyfelek jelentkezését, hibabejelentést egyébként a nap 24 órájában fogadunk weboldalunkon keresztül.

Ajánlatkérés