WLAN monitoring

Mire nyújt megoldást a termék?

Monitorozás nélkül csak akkor kapnak az ügyfelek információt a hálózat állapotáról, amikor már leállt, illetve működési rendellenességet okoz. Ez nagy költség, sok esetben stresszt és veszteséget jelenthet: raktárleállás, rendszerleállás, kiszállítás csúszás, leáll a termelés, ügyfél reklamáció stb. Egyaránt rontja az informatikai részleg és a cég megítélését.

Mik a jelenségek, amelyek arra utalnak, hogy szükséges lehet a
monitorozás?

– időnként belassul a hálózat
– nem lehet elsőre felcsatlakozni a hálózatra
– időnként leszakadnak az eszközök
– rendszeresen akadozik az on-line streaming hangja vagy a videó

Félelmek (és válaszok)

Nem jöhet be külsős a hálózatunkba (a monitorozás megoldható úgy, hogy nem megyünk be az ügyfél hálózatába, csak adatot kapunk az állapotáról). Ha akarom, lekérem én az adatokat mondja az ügyfél IT szakembere (az a tapasztalat, hogy hiába lekérhetőek ezek az adatok az eszközökről, annyira bonyolult és időigényes, hogy nincs arra idő, hogy valaki ezt rendszeresen végig böngéssze és helyes következtetést vonjon le). Drága (az előjelek észlelése és kijavítása sokkal olcsóbb, mint a hibák és következményeik: mennyibe is kerül 1 nap leállás?)

Ajánlat

Használd a monitoring szolgáltatásunkat, és így meg tudod előzni a bajokat úgy, hogy nem vesz el tőled hetente többet mint 10 perc.


Ebből megtudhatod:
– a hálózat mely része tér el az optimális működéstől és milyen beavatkozást javaslunk
annak érdekében, hogy ismét optimális legyen a működés
– miként kapcsolódnak a mobil kliensek a WiFi hálózatra, melyik AP-nak milyen a
leterheltsége az egyes napszakokban, van-e szűk keresztmetszet vagy túlterheltség a
hálózat egyes részein
– a személyre szabott riportban csak a számodra fontos információt szerepeltetjük 
Azonnal értesítünk, ha:
– a hálózatban meghibásodás történik vagy azonnali beavatkozást igénylő
rendellenesség áll elő

Monitoring csomag tartalma

Csak monitorozás és figyelmeztetés – Sztenderd csomag
Monitorozás és SLA szinten belüli beavatkozás, hibajavítás – Prémium csomag esetén

Szolgáltatás tartalma

– könnyen áttekinthető és kellően részletes elemzés 2-heti vagy havi gyakorisággal
– beavatkozási javaslat az optimális működés fenntartása-helyreállítása érdekében
– azonnali e-mail-es értesítés meghibásodás vagy sürgős beavatkozást igénylő
rendellenesség esetén

Ajánlatkérés