Az EVIDEI egy innovatív megoldás a tárgyi eszközök egyszerű és gyors nyilvántartására, illetve leltározására. Rendszerünket az a törekvés hozta létre, hogy FELGYORSÍTSUK a tárgyi eszköz leltározás folyamatát, így a hagyományos módszertől akár két-háromszor nagyobb sebesség is lehetővé váljon.
Lassú, körülményes és rengeteg a hibalehetőség – felejtse el a bonyolult leltározási folyamatokat!
A hagyományos táblázatkezelőben vagy adatbázisokban vezetett nyilvántartás egy nagyobb cégnél akár hetekig is elhúzódhat, ráadásul jó eséllyel a hibáktól sem mentes. Ennek okán a megszokott módszerrel végzett leltár a káoszt sok esetben nemhogy csökkenti, hanem inkább fokozza.
Milyen hátrányai vannak a hagyományos leltározásnak?
- Papíralapú.
- Sok telephelyet, több helyiséget kell végigjárni.
- Keresgélni kell az azonosítókat.
- Utána kell nézni, hogy milyen tárgyaknak kellene ott lenniük.
- Nem derül ki, hogy mi hiányzik, mit kell még keresni.
- A bútorokat tologatni szükséges.
- A kollégák a leltározás ideje alatt hátráltatva vannak a munkájukban.
A leltározás időigényes, nehézkes és monoton. Nem csoda, hogy a munkavállalók, illetve a menedzsment is jókora nyűgnek tekinti. Az EVIDEI megoldással viszont villámgyors az adatfelvétel és az utómunka is. Segítségével a töredékére csökkenthető a leltározás ideje, a bonyolult, körülményes procedúráknak pedig végleg búcsút lehet inteni.
Kérjen további információt szakértőnktől!
Tárgyi eszköz leltár fénysebességgel: ismerje meg az EVIDEI-t!
Az EVIDEI gyors, pontos és hatékony szoftveres megoldást kínál a tárgyi eszközök nyilvántartására és nyomon követésére. A rendszer leltár funkciójával elfelejthetőek a hosszadalmas és unalmas papíralapú leltárak, és az adatgyűjtés folyamata is a kényelmesebb és gyorsabb elektronikus módszerekre bízható. Az EVIDEI könnyen használható, a gyűjtött adatok bárhol és bármikor elérhetők, akár okostelefonról vagy táblagépről is.
Az EVIDEI megoldást kínál a leggyakrabban felmerülő feladatokra:
- jegyzőkönyv nyomtatás,
- átadás-átvételi jegyzőkönyv nyomtatás,
- selejtezési jegyzőkönyv,
- kölcsönadási jegyzőkönyv,
- új eszköz felvétel,
- aktiválás/inaktiválás,
- képek hozzárendelése az eszközhöz,
- jelentés készítés.
Az EVIDEI használata számos előnnyel jár!
- A hagyományos módszertől kétszer-háromszor gyorsabbá teszi a leltározást.
- Az emberi hibázási lehetőségeket kizárja.
- Jóval átláthatóbb nyilvántartást eredményez.
- Automatizálja a jelentés nyomtatást.
- Automatizálja a jegyzőkönyveket.
- Nem kell többé semmi után kutatni.
- Nincs több papíralapú leltárív.
- És a legfontosabb: nincs több stressz!
Ráadásul az EVIDEI bevezetése egyszerűbb és jóval kedvezőbb, mint gondolná!
Kérjen cégére szabott árajánlatot!
Spóroljon értékes munkaórákat egy egyszerűen használható, mégis sokrétű rendszerrel!
Az EVIDEI hihetetlenül gyorsan megtérülő beruházás! Felhasználóbarát felületével felgyorsítható a nyilvántartási folyamat, miközben egy jól strukturált eszközleltár jön létre.
Megoldásunk asztali- és mobilalkalmazásból áll!
Az asztali alkalmazásban tartjuk nyilván az eszközöket, itt vesszük fel az új tárgyakat, illetve az esetleges kölcsönadásuk is itt dokumentálható. A mobilalkalmazásban történik a tényleges fizikai leltározás.
A leltáradatok a mobileszköz SD-kártyáján, az asztali alkalmazásban pedig Microsoft SQL serverben kerülnek tárolásra, így megelőzhető az adatvesztés még az eszközök sérülése esetén is.
Az eszközjelölő címkék tartósak!
Minden eszköz egyedi vonalkóddal, leltári számmal és névvel kerül megjelölésre. A címkéket nemcsak a tárgyi eszközök, de a helyiségek megjelölésére is lehet használni. A címkék anyaga tartós, víz-, vegyszer-, tisztítás- és kopásálló műanyag.
A címkék könnyen kinyomtathatók egyenesen az asztali alkalmazásból – határozzuk meg a tárgyi eszközt vagy eszközcsoportot, válasszuk ki a címkesablont, adjuk meg az egyes címkék példányszámát, és egyszerűen nyomtassuk ki a címkéket egy szabványos címkenyomtató segítségével.
Az eszközstruktúra az igényekhez igazítható!
A tárgyi eszközök nyilvántartása a hierarchikus pozíció meghatározásával és egyedi besorolással történik.
Az alkalmazás háromszintű hierarchikus fizikai osztályozásra képes (az egyes szintek egymáshoz kapcsolódnak), pl. épület, osztály és helyiség. A fizikai szintek elnevezései és a címkék teljes mértékben testre szabhatók. Legalább egy fizikai szintet (pl. helyiség) szükséges megadni. Emellett négyszintű, független logikai osztályozás is rendelkezésre áll. Ezekkel a paraméterekkel a tárgyi eszközök többfajta besorolása is lehetséges, pl. felelős személy, költséghely, eszköz típusa, projekt stb.
A leltározás könnyedén és gyorsan megy!
A leltárkészítés megkezdésekor kiválaszthatjuk hogy a fizikai, vagy a logikai besorolás szerint végezzük a leltározást. A konkrét fizikai szintű, vagy logikai osztályozás megadása meghatározza a leltározandó tárgyi eszközök körét. Készíthetünk például egy adott helyiségre, vagy egy felelős személyhez kötött tárgyi eszközökre vonatkozó leltárt. A mobileszköz segítségével a leltározási folyamat során rögzíthetjük az eszközök adataiban bekövetkező egyéb változásokat. A leltárkészítés módja is ellenőrizhető: lekérdezhető utólag, hogy az adott eszköz címkéjét beolvasták, manuálisan begépelték a rendszerbe, vagy egyszerűen csak a rendelkezésre álló eszközök listájáról került kiválasztásra.
Megoldásunk magyar verziója kifejezetten a hazai viszonyokhoz és a Számviteli Törvény sajátosságaihoz van optimalizálva. Képes együttműködni a legtöbb vállalatirányítási rendszerrel, viszont integráció nélkül is működőképes.
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Az EVIDEI már bizonyított!
A szoftver több tízezer tárgyi eszköz nyilvántartására képes, így azt mérettől függetlenül bármilyen szervezet használhatja. És persze használja is! A fejlesztés immár nemzetközi karriert futott be, hiszen szerte Európában több mint ezer felhasználóval rendelkezik, méghozzá az üzleti élet minden területén.
„Az SAP egy nagyon jó rendszer, a pénzügyi megoldásaival elégedettek vagyunk, viszont a tárgyi eszközök naprakész nyilvántartását, beleértve a leltározást, nem tudtuk professzionálisan kezelni vele. Ezért egy olyan szoftver után kutattam, ami kimondottan ezt a munkafázist egyszerűsíti le. Összevetettem a különféle elektronikus alkalmazások tulajdonságait, így döntöttem az IBCS rendszere, az EVIDEI mellett. A jellemzők mérlegelése alapján azt mondhatom: a többi tárgyi eszköz leltárra, nyilvántartásra specializálódott rendszer egy Wartburgnak vagy egy Trabantnak felel meg, míg az EVIDEI a Rolls-Royce kategóriájába sorolható. Az EVIDEI korszerű adatbázist és friss alapszoftvereket használ – bizonyítja ezt az is, hogy négy hónappal ezelőtti bevezetése óta már kaptunk frissítéseket –, míg a többi rendszer nincs korszerű alapokra helyezve, illetve használhatósági szempontból is igen bonyolultak.”
Kruck Bernát, a Cewe IT projektmenedzsere