Komplex megoldást vásárló ügyfeleink számára ajánljuk üzemeltetési és szupport szolgáltatásainkat. Az IBCS Szupport szolgáltatások a cég által telepített komplex megoldások üzembiztonságát növelik azáltal, hogy a legmagasabban képzett szakemberek állnak rendelkezésre garantált válaszidővel, hibaelhárítás céljából. Az egyes szakterületek specialistái válaszolják meg a beérkező kérdéseket a hibajelenség súlyától függő válaszidővel. Az IBCS Szupport csomagokat elsősorban azoknak ajánljuk, akik szeretnék az állandó mérnöki támogatás nyújtotta magas szintű biztonság mellett előrekalkulálható költségekkel működtetni kritikus üzemű rendszereiket, mint például a vállalat vezeték nélküli hálózata vagy egy hangvezérelt raktár.
Szolgáltatáscsomagjaink túlmutatnak a javítási és karbantartási feladatokon: olyan innovatív megoldásokat tartalmaznak, mint például a hálózati elemek távoli hibavizsgálata, vagy például az adatgyűjtők működésébe és használatába történő valós-idejű betekintés. A távoli eléréssel történő hibajavítás nem csak gyorsabb és áttekinthetőbb, hanem kisebb költséggel is jár. A vezetők és döntéshozók számára pedig mindez azt jelenti, hogy csökken a leállási idő, vagyis magasabb lesz az elérhető üzembiztonság.
Az Alap Szupport csomag minden ügyfelünk számára elérhető térítésmentesen, mégpedig a vásárlástól számított 90 napig. Ennek keretében vállaljuk, hogy az eszközökkel kapcsolatban felmerült beállítási vagy egyéb felhasználó kérdéseket szakembereink a lehető leghamarabb megválaszolják, és amennyiben szükséges, biztosítjuk az eszközökön futó alap és meghajtó programok legfrissebb verzióját.
A 90 napos időszak letelte után különféle IBCS Szupport csomagok keretében állnak rendelkezésre mérnökeink, hogy a felmerülő technikai kérdéseket megválaszolják, legyen szó az általunk kínált megoldások (WLAN, Voice, Inventory, Accellos), vagy nagyobb eszközpark menedzseléséről. Az Emelt Szintű Szupport keretében folyamatos rendelkezésre állást biztosítunk munkaidőben, a kiépített rendszereket meghatározott időközönként átvizsgáljuk és a szükséges szoftverfrissítéseket elvégezzük. Mindezt annak érdekében, hogy ügyfeleink zökkenőmentesen koncentrálhassanak saját tevékenységükre.