IBCS Szupport

ibcs_szupportKomplex megoldást vásárló ügyfeleink számára ajánljuk üzemeltetési és szupport szolgáltatásainkat. Az IBCS Szupport szolgáltatások a cég által telepített komplex megoldások üzembiztonságát növelik azáltal, hogy a legmagasabban képzett szakemberek állnak rendelkezésre garantált válaszidővel, hibaelhárítás céljából. Az egyes szakterületek specialistái válaszolják meg a beérkező kérdéseket a hibajelenség súlyától függő válaszidővel. Az IBCS Szupport csomagokat elsősorban azoknak ajánljuk, akik szeretnék az állandó mérnöki támogatás nyújtotta magas szintű biztonság mellett előrekalkulálható költségekkel működtetni kritikus üzemű rendszereiket, mint például a vállalat vezeték nélküli hálózata vagy egy hangvezérelt raktár.

Szolgáltatáscsomagjaink túlmutatnak a javítási és karbantartási feladatokon: olyan innovatív megoldásokat tartalmaznak, mint például a hálózati elemek távoli hibavizsgálata, vagy például az adatgyűjtők működésébe és használatába történő valós-idejű betekintés. A távoli eléréssel történő hibajavítás nem csak gyorsabb és áttekinthetőbb, hanem kisebb költséggel is jár. A vezetők és döntéshozók számára pedig mindez azt jelenti, hogy csökken a leállási idő, vagyis magasabb lesz az elérhető üzembiztonság.

Az Alap Szupport csomag minden ügyfelünk számára elérhető térítésmentesen, mégpedig a vásárlástól számított 90 napig. Ennek keretében vállaljuk, hogy az eszközökkel kapcsolatban felmerült beállítási vagy egyéb felhasználó kérdéseket szakembereink a lehető leghamarabb megválaszolják, és amennyiben szükséges, biztosítjuk az eszközökön futó alap és meghajtó programok legfrissebb verzióját.

A 90 napos időszak letelte után különféle IBCS Szupport csomagok keretében állnak rendelkezésre mérnökeink, hogy a felmerülő technikai kérdéseket megválaszolják, legyen szó az általunk kínált megoldások (WLAN, Voice, Inventory, Accellos), vagy nagyobb eszközpark menedzseléséről. Az Emelt Szintű Szupport keretében folyamatos rendelkezésre állást biztosítunk munkaidőben, a kiépített rendszereket meghatározott időközönként átvizsgáljuk és a szükséges szoftverfrissítéseket elvégezzük. Mindezt annak érdekében, hogy ügyfeleink zökkenőmentesen koncentrálhassanak saját tevékenységükre.

Ajánlatkérés

COVID-19 vírussal kapcsolatos információk

A kialakult helyzetre való tekintettel az áruátvételt a raktárban és a szervizben bonyolítjuk le, az irodában a vendégfogadás meghatározatlan ideig szünetel! A szervizben és a raktárban egyaránt az előírásoknak megfelelően, a legnagyobb biztonsági követelményeket betartva történik az árukiadás. A számlákat elektronikusan, kinyomtatható formában küldjük.
Mindenkinek jó egészséget kívánunk!

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close