Újjászületnek a Zebra eszközei a körkörös gazdaságban

2020. 02. 17.

Felújított eszközök értékesítésével és a technológiai frissítés részeként lecserélt modellek visszavásárlásával startolt el februárban a Zebra körkörös gazdasági programja régiónkban, amely a második negyedévtől bérbeadással és újrahasznosítással bővül.

A Föld korlátozott erőforrásainak fenntartható felhasználására kell törekednünk, vallja a Zebra, ezért elkötelezte magát, hogy a körkörös gazdaság jegyében termékeinek hasznos élettartamát első – vagy akár második – bevezetésükön túlra is kiterjeszti. A nagyobb fenntarthatóságot célzó Expand 2020 program jegyében mostantól régiónkban is elérhetők a Zebra gyárilag felújított eszközei, tanúsítással, garanciával és támogatással együtt.

Kétségtelen, hogy digitális eszközeit maga a gyártó tudja mindenki másnál jobban felújítani. A Zebra nem kevesebb mint 24 lépésből felépülő folyamaton keresztül újítja fel és teszteli termékeit, így azok kívül-belül, megjelenésükre és műszaki tartalmukra nézve felfrissülve és ellenőrizve, tanúsítottan újszerű állapotban kerülnek második tulajdonosukhoz.

Felújított Zebra eszközök

Felújított eszközeire a Zebra a szállítástól számított 90 napos garanciát vállal. A második életüket élő termékekhez is elérhetők emellett a Zebra OneCare szolgáltatásai. Egy- és kétéves szerződéssel a felhasználók többek között technikai támogatást, szoftverkövetést és három napon belüli javítást vásárolhatnak.

A Zebra eszközein több, harmadik féltől származó szoftver fut, amelyek licencdíját a gyártó a felújítást követő újraértékesítéskor is átvállalja. Nagyon fontos szempont ez, mert a jogtiszta használathoz a licencdíjat ismét meg kell fizetni, amennyiben a felújított eszköz új végfelhasználóhoz kerül. A Zebra felújított eszközeit választó vállalatok így külön utánajárás nélkül is biztosak lehetnek afelől, hogy nem sértik a szellemi tulajdont védő törvényeket, miközben a jogkövetés költsége nem terheli őket.

Különösen megéri érdeklődni az IBCS-nél technológiai frissítés előtt, a Zebra ugyanis visszavásárolja a régebbi eszközöket, amelyeket a vállalatok technológia frissítés részeként cserélnek le. Az ár a visszavásárolt eszközök állapotától és mennyiségétől is függ, a vállalat számára azonban mindig előnyös a visszatérítés, és az sem mellékes, hogy az új eszközöket szállító partner intézi a lecserélt modellek visszavételét, újrahasznosítását. A vállalat így a legegyszerűbb ügyintézés mellett teheti a legtöbbet a fenntarthatóságért.

Bérlés és újrahasznosítás

A második negyedévtől a Zebra gyárilag felújított eszközeit bérleti konstrukcióban is elérhetővé teszi, amelyben a vállalatok rendkívül kedvező feltételekkel juthatnak tanúsítottan újszerű állapotú termékekhez, három hónapos garancia mellett. Ha a vállalat meglévő eszközeinek támogatása előbb járna le, mint ahogyan a technológiai frissítéssel érkező, új modelleket bevezethetné, vagy az igények idény jellegű változása miatt rövidebb időre hirtelen több eszközre lenne szüksége az üzletnek, a gyárilag felújított eszközök bérlése a legjobb választás lehet.

Egyedül Európában a Zebra a második negyedévtől egy ingyenes újrahasznosítási szolgáltatást is indít, amellyel a vállalatok költségmentesen elszállíttathatják lecserélt eszközeiket. A Zebra ehhez előre fizetett szállítási címkét küld, a csomagok elszállításáról, illetve az eszközök újrahasznosításáról pedig a programban részt vevő, tanúsított partnercégek gondoskodnak. A vállalatok így biztosak lehetnek afelől, hogy régi eszközeik megbízható kezekbe kerülnek, és azokat szabályosan, biztonságosan dolgozzák fel, valóban csökkentve az elektronikus hulladék, a természeti környezetbe kerülő, veszélyes anyagok mennyiségét, valamint az üvegházhatású gázok kibocsátását.

Látogasson el a Zebra weboldalára, ahol minden információt megtalál a fenntarthatósági programról, és jelezheti igényét is lecserélt eszközeinek újrahasznosítására vagy visszavásárlására.

Szerző: IBCS
Dátum: 2020. február 17.

Ajánlatkérés