Újjászületnek a Zebra eszközei a körkörös gazdaságban

2020. 02. 17.

Felújított eszközök értékesítésével és a technológiai frissítés részeként lecserélt modellek visszavásárlásával startolt el februárban a Zebra körkörös gazdasági programja régiónkban, amely a második negyedévtől bérbeadással és újrahasznosítással bővül.

A Föld korlátozott erőforrásainak fenntartható felhasználására kell törekednünk, vallja a Zebra, ezért elkötelezte magát, hogy a körkörös gazdaság jegyében termékeinek hasznos élettartamát első – vagy akár második – bevezetésükön túlra is kiterjeszti. A nagyobb fenntarthatóságot célzó Expand 2020 program jegyében mostantól régiónkban is elérhetők a Zebra gyárilag felújított eszközei, tanúsítással, garanciával és támogatással együtt.

Kétségtelen, hogy digitális eszközeit maga a gyártó tudja mindenki másnál jobban felújítani. A Zebra nem kevesebb mint 24 lépésből felépülő folyamaton keresztül újítja fel és teszteli termékeit, így azok kívül-belül, megjelenésükre és műszaki tartalmukra nézve felfrissülve és ellenőrizve, tanúsítottan újszerű állapotban kerülnek második tulajdonosukhoz.

Felújított Zebra eszközök

Felújított eszközeire a Zebra a szállítástól számított 90 napos garanciát vállal. A második életüket élő termékekhez is elérhetők emellett a Zebra OneCare szolgáltatásai. Egy- és kétéves szerződéssel a felhasználók többek között technikai támogatást, szoftverkövetést és három napon belüli javítást vásárolhatnak.

A Zebra eszközein több, harmadik féltől származó szoftver fut, amelyek licencdíját a gyártó a felújítást követő újraértékesítéskor is átvállalja. Nagyon fontos szempont ez, mert a jogtiszta használathoz a licencdíjat ismét meg kell fizetni, amennyiben a felújított eszköz új végfelhasználóhoz kerül. A Zebra felújított eszközeit választó vállalatok így külön utánajárás nélkül is biztosak lehetnek afelől, hogy nem sértik a szellemi tulajdont védő törvényeket, miközben a jogkövetés költsége nem terheli őket.

Különösen megéri érdeklődni az IBCS-nél technológiai frissítés előtt, a Zebra ugyanis visszavásárolja a régebbi eszközöket, amelyeket a vállalatok technológia frissítés részeként cserélnek le. Az ár a visszavásárolt eszközök állapotától és mennyiségétől is függ, a vállalat számára azonban mindig előnyös a visszatérítés, és az sem mellékes, hogy az új eszközöket szállító partner intézi a lecserélt modellek visszavételét, újrahasznosítását. A vállalat így a legegyszerűbb ügyintézés mellett teheti a legtöbbet a fenntarthatóságért.

Bérlés és újrahasznosítás

A második negyedévtől a Zebra gyárilag felújított eszközeit bérleti konstrukcióban is elérhetővé teszi, amelyben a vállalatok rendkívül kedvező feltételekkel juthatnak tanúsítottan újszerű állapotú termékekhez, három hónapos garancia mellett. Ha a vállalat meglévő eszközeinek támogatása előbb járna le, mint ahogyan a technológiai frissítéssel érkező, új modelleket bevezethetné, vagy az igények idény jellegű változása miatt rövidebb időre hirtelen több eszközre lenne szüksége az üzletnek, a gyárilag felújított eszközök bérlése a legjobb választás lehet.

Egyedül Európában a Zebra a második negyedévtől egy ingyenes újrahasznosítási szolgáltatást is indít, amellyel a vállalatok költségmentesen elszállíttathatják lecserélt eszközeiket. A Zebra ehhez előre fizetett szállítási címkét küld, a csomagok elszállításáról, illetve az eszközök újrahasznosításáról pedig a programban részt vevő, tanúsított partnercégek gondoskodnak. A vállalatok így biztosak lehetnek afelől, hogy régi eszközeik megbízható kezekbe kerülnek, és azokat szabályosan, biztonságosan dolgozzák fel, valóban csökkentve az elektronikus hulladék, a természeti környezetbe kerülő, veszélyes anyagok mennyiségét, valamint az üvegházhatású gázok kibocsátását.

Látogasson el a Zebra weboldalára, ahol minden információt megtalál a fenntarthatósági programról, és jelezheti igényét is lecserélt eszközeinek újrahasznosítására vagy visszavásárlására.

Szerző: IBCS
Dátum: 2020. február 17.

Ajánlatkérés

IBCS Tájékoztató

Szeretnénk értesíteni kedves ügyfeleinket, hogy az IBCS Hungary továbbra is folytatja tevékenységét 1/2 Home Office és 1/2 arányú irodai munkavégzéssel. A vállalat szeretne az Ön esetleg megváltozott igényeihez teljes mértékben alkalmazkodni! Ebből a célból készítettünk egy rövid kérdőívet, melynek kitöltésével kérnénk az Ön közreműködését. A válaszadás kevesebb, mint 2 percet vesz igénybe!

Kérdőív indításához kérem kattintson az alábbi linkre!
Ügyfél igényfelmérés kérdőív

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close