Zebra – Work Force Connect

2019. 11. 05.

A régebb óta létező Work Force Connect (WFC) vagy Push To Talk szoftver megújult. A WFC Gen2 nemrég jelent meg. A WFC része a Zebra Intelligent Edge Solution portfoliónak. A Zebra víziója a Enterprise Asset Intelligence, ami azt jelenti, hogy minden mobilt használó „frontline” eszköz és dolgozó látható, csatlakozva és optimálisan működik.

A WFC célja, hogy a dolgozónál egy eszköz legyen csak, mivel ez költséghatékonyabb, üzemeltetése egyszerűbb, nem kell hurcolnia egy csomó kütyüt magával.

A WFC-nek két verziója van: WFC Voice és WFC PTT Pro

WFC Voice: Meglévő és kompatibilis telefonközponthoz (PBX) csatlakoztathatóak az eszközök és egy gateway-en keresztül elérhetők telefonon. Beszélgetésre használható, egy-egy vagy csoportos hívás. Voice ready site survey, WLAN spektrum analízis, QoS konfiguráció szükséges az implementációhoz, komplex termék. Csak SaaS modell érhető el, Zebra felhő alapú megoldás.

Angliában a személyhívók (pager) kórházakban elterjedtek, azok kiváltására optimális. DECT telefonokat is helyettesíteni tudja. Jelenleg támogatott PBX-ek: alap funkciókkal: Asterisk, Mitel, Avaya IP office, bővített funkciókkal: Cisco CME, CUCM, Avaya Aura

WFC PTT Pro: Az eszközök egymás között tudnak kommunikálni, egy-egy, egy-sok viszonylatban. Telefonokra nem tud kimenni, nincs telefonközpont integráció. Akár 60.000 felhasználó is lehet. Push-To-Talk kommunikáció (1-1, 1-sok), privát üzenet, napi ütemezett üzenet (MoTD), helymeghatározás (kültéri). Előfizetéssel érhető el, a szerver lehet Zebra szerverén, de a végfelhasználó is hostolhatja. WLAN és 4G hálózatra csatlakozó eszközöket is lehet használni. Ez utóbbi megoldás szerepel az IBCS Hungary kínálatában.

Zebra Android terminálok újabb típusaival kompatibilis, elsősorban ezekhez ajánlott.

Ajánlatkérés