Közszolgáltatók

A papír-alapú adminisztráció és a találomra javasolt alkatrész már a múlté. A kiérkező szerelőtől a megrendelő pontos munkát, és az elvégzett munka megfelelő  dokumentálását várja. A cég vezetése a ráfordított idő és a felhasznált cikkek és alkatrészek precíz nyilvántartását követeli meg annak érdekében, hogy a raktárban lévő tárgyi eszközök nyilvántartása a legpontosabb, készenléti szintje a lehető legnaprakészebb legyen. Ez egyben raktárés eszköznyilvántartást, valamint – 2D-s vagy RFID jelöléssel ellátott – dokumentum nyilvántartás is igényelhet, ami illeszkedik a vállalatirányítási rendszerek karbantartási moduljaihoz. Mindezt csakis olyan rendszer képes biztosítani, amely ésszerűen tervezi és támogatja az úton lévő munkatárs napi útvonalát és teendőit, alkalmas a meghibásodott egység beazonosítására, rögzíti a felhasznált alkatrészek adatait és az elvégzett munkát.

Mobil_autoAz IBCS mobil rendszerei mindezen felül arra is alkalmasak, hogy a munka elvégzésének elektronikus igazolása, sőt akár a számla kiállítása is azonnal megtörténjen. A korszerű rendszerek esetében tehát a szerelő táskájában – a villáskulcs és a csavarhúzó mellett – ott sorakozik az eszközök és anyagok azonosítására alkalmas mobil adatgyűjtő, a vonalkóddal vagy RFID-s azonosítókkal ellátott alkatrész, valamint az elismervény és számla kiállítására alkalmas mobil  nyomtató. Mindez a különféle szolgáltató cégek számára pontosabb munkaszervezést, eredményesebb munkavégzést, csökkent számlázási időt és elégedettebb vevőkört  eredményez.

Ajánlatkérés

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close