Nagykereskedelem és logisztika

A korszerű raktármenedzsment rendszerek alkotják mind a nagykereskedelmi, mind pedig logisztikai megoldásaink alapját. A nagykereskedők esetében az IBCS által telepített WMS (Warehouse Management System, raktármenedzsment rendszer) biztosítja a tevékenység mobil informatikai hátterét és támogatja a nagy tételben,  palettában történő vásárlást, illetve az üzletek megrendeléseinek kis tételekben történő gyors és pontos teljesítését. A rendszer alkalmazása lehetővé teszi többek között a targoncák vagy a kiszedők számának optimalizálását és szükség szerinti átcsoportosítását, a hatékony visszáru folyamatot, a reklamáció kezelést, valamint segítséget nyújthat a szezonális mozgások kiegyenlítésében is. A nagykereskedők számára a forgási sebesség növelése, a kisebb raktárkészlet, a megnövekedett találati arány, valamint a raktári folyamatok egyszerűsítése és rendszerezése kézzelfogható versenyelőnyt jelent. Ezeknek az előnyöknek a felismerésére építve az internetes áruházak is egyre  nagyobb számban tervezik hasonló WMS rendszerek bevezetését.

Másolat - Raktar

A logisztikai vállalatok, a gyártók és kereskedők teljeskörű raktári tevékenységének akár a szállítmányozással is kiegészített elvégzésére szerződnek. A kiszervezett logisztikai tevékenység hatékonyságát a – több WMS együtteseként is felfogható – 3PL (Third Party Logistics) rendszer kiépítésével, integrálásával és üzemeltetésével növeljük. A rendszer, a gyártók és kereskedők mindennapi raktározási feladatainak mobil informatikai hátterét biztosítja. A logisztikai szolgáltató erre építve kezeli és teljesíti a megrendeléseket, az adott árut tárolja, leszedi, kiporciózza, esetleg újracsomagolja, majd a megrendelőnek kiszállítja. A szolgáltató által elvégzett tevékenység, így a műveletek száma, a tranzakciók mennyisége és a mozgatott áruk tömege pontos rögzítésre kerül, és ez képezi az elszámolás alapját. A korszerű WMS és 3PL rendszerek a valós-idejű, rádiófrekvenciás kommunikációra és automatikus adatbevitelre – így a vonalkódra, RFID-re vagy hangfelismerésen alapuló technológiára – építenek, sőt a megoldások legújabban már nyomkövetéssel, szállítmányozással és a kézbesítés adminisztrációját végző rendszerekkel is kiegészülnek. Ennek köszönhetően az áru útja a gyártástól, majd a tárolástól kezdve a megrendelést követő kiszedésen, csomagoláson és árukiadáson át egészen a rendeltetési állomásig történő kiszállításig és átadásig nyomon követhető. A rendszer transzparenciája révén a gyártó a folyamat bármelyik pillanatában virtuálisan rálát a raktárra, anélkül, hogy fizikai értelemben kellene vele foglalkoznia. A logisztikai vállalatok ügyfelei elsősorban az elektronikai gyártók, a közüzemi szolgáltatók, a gyógyszer- és élelmiszergyártó, valamint a háztartási és kozmetikai cikkek előállítói közül kerülnek ki.

Ajánlatkérés

COVID-19 vírussal kapcsolatos információ

A kialakult helyzetre való tekintettel az áruátvételt a raktárban és a szervizben bonyolítjuk le, az irodában az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel! A szervizben és a raktárban egyaránt az előírásoknak megfelelően, a legnagyobb biztonsági követelményeket betartva történik az árukiadás. A számlákat elektronikusan, kinyomtatható formában küldjük. Az IBCS Hungary területén arcmaszk viselete és a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!

Köszönjük a megértést és jó egészséget kívánunk!

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close