Vendéglátás

A sikeres vendéglátás titka a személyre szabott kiszolgálás, amihez ma már nem elég egy jóérzékű szállodai menedzser vagy egy talpraesett étteremtulajdonos. Arra van  szükség, hogy a szálloda, az étterem, a kaszinó, a szabadidő központ vagy a kalandpark vezetése megtalálja és magához kösse a számára legfontosabb ügyfeleket,  folyamatosan kapcsolatban maradjon velük és személyre szabott ajánlatokkal és szolgáltatásokkal tudja őket magához láncolni. Ehhez az IBCS Hungary komplex megoldásai megfelelő technológiai hátteret nyújtanak. A megoldások egy része hasonlít az egészségügyi intézmények esetében a betegek, a kiskereskedelem esetén pedig a vásárlók azonosítását, kiszolgálását és lojalitásuk erősítését szolgáló rendszerekre.

1013A vendéglátás esetében a mobil megoldások lényegét a vendégek és igényeik pontos azonosítása, precíz ismerete, a fogyasztói, vásárlói szokások rögzítése alkotja. Sikeres megoldásaink közé tartoznak a mobil POS terminálokon alapuló rendszerek, ahol az éttermi vendég rendelését az asztalnál veszik fel, majd vezeték nélküli hálózaton továbbítva, valós időben jelenik meg a konyhán. A vendéglátás területén gyors ütemben várható többek között a fizetési tranzakciók megkönnyítését, a szállodai bejelentkezési folyamat leegyszerűsítését, az utazás tervezés megkönnyítését és a számlakiállítás felgyorsítását  támogató mobil megoldások megjelenése. Ugyanezek a rendszerek képesek arra is, hogy a vendégek bejutásához szükséges várakozást lerövidítsék, a törzsvendégeknek hűségkártyát biztosítsanak és a látogatóknak karszalag alapú személyes azonosító rendszert nyújtsanak.

Az IBCS Hungary több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a WLAN és Wi-Fi megoldások, területén, ami a szállodaiparban egyre fontosabb alapszolgáltatássá válik,  hiszen felmérések igazolják, hogy a hotelben eltöltött időt nagymértékben befolyásolja a vezeték nélküli internet szolgáltatás minősége.

Ajánlatkérés