NiceLabel késztermék címkézés a TARAVIS baromfi feldolgozónál

Cég bemutatása

A TARAVIS Kft. baromfi feldolgozással foglalkozó cég. A gyártási és csomagolási folyamat végén minden készterméket azonosítaniuk kell, így a gyártási folyamat végén minden késztermékre azonosító címke kerül.

Nehézségek feltárása // Körülmények feltárása

A címkeadatok egy része állandó, de cikkenként változhat. Sok változó adat van benne, ami cikktől, időtől, terméktől és vevőtől is függhet. A címke formátumát a hatályos egészségügyi előírások is meghatározzák. A helyzetet tovább bonyolíthatja, hogy sok esetben egy terméken belül többfajta címkét kell előállítani. Termék címkén kívül gyűjtőcsomagolás címke, rakat címke, higiéniai címke, magyarázó címke és sok esetben idegen nyelvű címke is szükséges lehet. Fentiek akár több ezer címketervet is feltételezhetnek, ahol meglehetősen nagy az emberi tévesztés kockázata.

Kihívások

A NiceLabel Címketervező program bevezetése előtt TARAVIS Kft dolgozói a gyártás indítása előtt közvetlenül készítették el a tárgynapra vonatkozó címketerveket. Ehhez több EXCEL-ből kellett összeválogatni a szükséges adatokat és helyesen kezelni a dátumokat. Ezután az erre a feladatra kijelölt dolgozók kézzel szerkesztették be ezeket az aktuális címketervbe, ami számos hibára adott okot illetve lehetőséget.

Megoldás

Fenti módszer helyett egy olyan automatizált címke előállítási megoldást ajánlottunk TARAVIS Kft részére, ami a fenti hibalehetőségeket 100%-os biztonsággal kiküszöböli. A címke előállítása során megkívánt adatokat az alkalmazás képernyőjén lehet legördülő listából kiválasztani a különböző opciók, illetve „checkboxok” kijelölésével. A címkék így közvetlenül nem kerülnek szerkesztésre, hanem maga a megoldás kezeli automatikusan az adatok konverzióját, választja ki és szerkeszti meg a címkeformátumokat és kizárja ez által az emberi hibázás lehetőségét.

Versenyelőny

Fenti megoldás bevezetésével a címketervezés során fellépő hibák teljes mértékben kiküszöbölésre kerültek, illetve a dolgozók mindennapi munkája kényelmesebbé és tervezhetőbbé vált.

Kapcsolódó tartalmak

Ajánlatkérés

COVID-19 vírussal kapcsolatos információk

A kialakult helyzetre való tekintettel az áruátvételt a raktárban és a szervizben bonyolítjuk le, az irodában a vendégfogadás meghatározatlan ideig szünetel! A szervizben és a raktárban egyaránt az előírásoknak megfelelően, a legnagyobb biztonsági követelményeket betartva történik az árukiadás. A számlákat elektronikusan, kinyomtatható formában küldjük.
Mindenkinek jó egészséget kívánunk!

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close