Hangvezérelt raktárak
Az üzleti életben manapság számtalan kihívással szembesülünk, és ez talán sehol sem érződik annyira erőteljesen, mint az ellátási láncban és különösen a disztribúciós központok (DC) területén. A vezetőségtől elvárják, hogy a költségeket állandó szinten tartsák vagy csökkentsék, ezzel egyidejűleg egyre nagyobb mennyiségű árut kezeljenek, és az ügyfelekkel történő kapcsolattartás színvonalát is emeljék.
+ Tovább a Transpack megjelenésre
Kontrollált gyártás minimális hibával
A gyártásban a termékek előállítása nagy szériában történik, ezért ha hiba csúszik a rendszerbe, akkor rövid idő alatt sok hibás termék hagyhatja el a gyártósort, mely nagy kárt és időkiesést jelent. Így általános elvárás, hogy az emberi beavatkozásokat és a munkavégzéshez köthető hibalehetőségeket minimalizálni kell.
+ Tovább a Gyártástrend megjelenésre
Az innováció a működés velejárója
Miközben a komplex megoldások egyre népszerűbbek, az ügyfelek olyan stratégiai partnert keresnek, akik versenyképességet növelő értéket nyújtanak. A termékazonosítási piac trendjeiről Melis Zoltán, az IBCS Hungary alapító ügyvezető igazgatója beszélt lapunknak. – Termékmix
Minden, amit a termékcímkékről csak tudni lehet!
Minden nap találkozunk velük, kezünkbe vesszük, elolvassuk tartalmát, de talán eddig még sosem jutott eszünkbe: hogy kerül a címke a termékre? Milyen speciális anyagból van, hogy nem sérül, nem mállik, nem esik le, és olvasható marad a többszöri szállítás, pakolás, vagy éppen a szélsőséges körülmények közötti tárolás ellenére? A kérdésekre Gyurkovics Anita kellékanyag specialista válaszol, aki azt is elmondja: ipari körülmények között éri csak igazán nagy megterhelés a kis címkéket. – ITextreme
Hogyan készül?
Minden nap találkozunk velük, kezünkbe vesszük, elolvassuk tartalmát, de talán eddig még sosem jutott eszünkbe: hogy kerül a címke a termékre? Milyen speciális anyagból van, hogy nem sérül, nem mállik, nem esik le, és olvasható marad a többszöri szállítás, pakolás, vagy éppen a szélsőséges körülmények közötti tárolás ellenére? A kérdésekre Gyurkovics Anita kellékanyag specialista válaszol, aki azt is elmondja: ipari körülmények között éri csak igazán nagy megterhelés a kis címkéket.
+ Tovább a techmonitor.hu oldalára
+ Tovább a felület.hu oldalára
+ Tovább a linemonitor.hu oldalára
+ Tovább az autogyar.hu oldalára
+ Tovább a medmonitor.hu oldalára
+ Tovább a foodtech.hu oldalára
Idén is fókuszban a hatékonyságot növelő IT-megoldások
A közlekedési és a logisztikai szektor 2014-ben komoly kihívások elé nézett mind a profitabilitást, mind a bevétel-növekedést tekintve. Ezek megválaszolásában idén is meghatározó szerepet szánt az infokommunikációs (ICT) megoldásoknak. Az ICT-szállítók Magyarországon is bizakodhattak, mert azokon a piacokon, ahol egyáltalán van rendszeres hazai felmérés, már harmadik éve egyhuzamban növekedés tapasztalható. – Raktárkereső.info
Merre tart a termékazonosítás?
Évértékelő beszélgetés Brian Marcellel, az IBCS csoport elnökével a magyar piac múltjáról, jelenéről és jövőjéről
+ Tovább a transpack.hu oldalára
Merre tart a termékazonosítás?
Magyarországon járt Brian Marcel, az IBCS csoport – a hazai termékazonosítási piac vezető vállalatának – alapítója. Az üzletember jelenleg a vállalatcsoport stratégiájáért, hosszú távú fejlődéséért és sikerességéért felel. A látogatás alkalmából a magyar piacról, az IBCS csoportról és az iparági trendekről kérdeztük.
+ Tovább a gyartastrend.hu oldalára
Merre tart a termékazonosítás?
Évértékelő beszélgetés Brian Marcellel, az IBCS csoport elnökével a magyar piac múltjáról, jelenéről és jövőjéről. Magyarországon járt Brian Marcel, az IBCS csoport – a hazai termékazonosítási piac vezető vállalatának – alapítója. – Tranzit.hu
Idén is fókuszban a hatékonyságot növelő IT-megoldások
A közlekedési és a logisztikai szektor 2014-ben komoly kihívások elé nézett mind a profitabilitást, mind a bevétel-növekedést tekintve. Ezek megválaszolásában idén is meghatározó szerepet szánt az infokommunikációs (ICT) megoldásoknak. Az ICT-szállítók Magyarországon is bizakodhattak, mert azokon a piacokon, ahol egyáltalán van rendszeres hazai felmérés, már harmadik éve egyhuzamban növekedés tapasztalható. – Logisztikama.hu
80 milliárdot költünk karácsonykor online
Közeledik a karácsony: tülekedés, végtelen sorok a kasszánál, idegeskedés, vagy pedig kényelem, néhány kattintás, és minden házhoz jön. A statisztikák alapján a magyarok sokat és szívesen vásárolnak online, évente körülbelül 200 milliárd forintot költünk el internetes felületeken. Minden bizonnyal a karácsonyi időszakban újfent megugrik a neten vásárlók száma. De mi teszi mindezt lehetővé? Nem is gondolnánk, hogy egy negyvenéves technológiában, a vonalkód-termékazonosításban kell keresnünk a választ. – ITextreme
Online vásárlás 40 éves alapon
Rengeteg pénzt költenek az emberek online a karácsonyi szezonban, de kevesen tudják, hogy a termékazonosítás mekkora szerepet játszik az e-kereskedelemben.
+ Tovább a computerworld.hu oldalára
Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?
A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött. Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem úgynevezett „soho” eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.
+ Tovább a mernokkocsma.hu oldalára
Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?
A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött. Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem úgynevezett „soho” eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.
+ Tovább a techmonitor.hu oldalára
+ Tovább a villtech.hu oldalára
Ennyit költünk karácsonykor!
Közeledik a karácsony: tülekedés, végtelen sorok a kasszánál, idegeskedés, vagy pedig kényelem, néhány kattintás, és minden házhoz jön. A statisztikák alapján a magyarok sokat és szívesen vásárolnak online.
+ Tovább a technokrata.hu oldalára
Ez az oka: ezért nem működik sokszor a nyilvános wifi
A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes wifi hálózatra, de valami mégsem működött. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem otthoni eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.
Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?
A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött.Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség.
+ Tovább a multimediamagazin.hu oldalára
+ Tovább a gsm-magazin.hu oldalára
+ Tovább a tablagepmagazin.hu oldalára
Miért nem működik a plázákban a WI-FI?
A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött.Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség.
+ Tovább a gyartastrend.hu oldalára
Miért nem működik a plázákban a WI-FI?
A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött.Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség.
+ Tovább a turizmusonline.hu oldalára
Profiknak profi kell WiFiből is
Egy nagy ügyfélforgalmat bonyolító helyiségben – legyen az üzlet, hotel, iroda vagy bevásárlóközpont, általában még a padló is speciális anyagból készül, hogy bírja a terhelést. Miért gondoljuk, hogy WLAN hálózatból az otthoni használatra tervezett is megteszi?
+ Tovább a piacesprofit.hu oldalára
Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?
A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött.Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem úgynevezett „soho” eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.
Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?
A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött. Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem úgynevezett „soho” eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.
+ Tovább a technokrata.hu oldalára
+ Tovább az elektro-net.hu oldalára
Okoskukák érkezhetnek minden háztartásba
Az intelligens városoknak számos feltétele lehet, többek között például az intelligens hulladékgazdálkodás. De mit is takar ez pontosan? Az Európai Unió elvárásainak megfelelően, a hulladékszállítás kapcsán hamarosan Magyarországon is átalakulhat az eddigi gyakorlat.
+ Tovább a zöldtrend.hu oldalára
Okoskukák érkezhetnek minden háztartásba
Az intelligens városoknak számos feltétele lehet, többek között például az intelligens hulladékgazdálkodás. De mit is takar ez pontosan? Az Európai Unió elvárásainak megfelelően, a hulladékszállítás kapcsán hamarosan Magyarországon is átalakulhat az eddigi gyakorlat.
+ Tovább a gyártástrend.hu oldalára
+ Tovább a dontwasteit.hu oldalára
Beszéddel működtetett raktár
Az október közepétől karácsonyig tartó vásárlási szezon a megnövekvő forgalom mellett logisztikai kihívást jelent a webshopoknak éppúgy, mint a nagykereskedőknek és az áruházláncoknak. Mindez a nyilvántartásban, raktározásban, de akár a foglalkoztatottak esetében is plusz feladatokat jelent számukra. Az IBCS Hungary olyan, beszéd útján működtetett raktározási megoldást mutatott be, ami növeli az üzletek hatékonyságát és költségtakarékosabb is a felhasználók számára, mint a jelenleg használt módszerek.
+ Tovább a villtech.hu oldalára
Beszéddel működtetett raktár
Az október közepétől karácsonyig tartó vásárlási szezon a megnövekvő forgalom mellett logisztikai kihívást jelent a webshopoknak éppúgy, mint a nagykereskedőknek és az áruházláncoknak. Mindez a nyilvántartásban, raktározásban, de akár a foglalkoztatottak esetében is plusz feladatokat jelent számukra. Az IBCS Hungary olyan, beszéd útján működtetett raktározási megoldást mutatott be, ami növeli az üzletek hatékonyságát és költségtakarékosabb is a felhasználók számára, mint a jelenleg használt módszerek
+ Tovább az elektro-net.hu oldalára
Beszéddel működtetett raktár
Az október közepétől karácsonyig tartó vásárlási szezon a megnövekvő forgalom mellett logisztikai kihívást jelent a webshopoknak éppúgy, mint a nagykereskedőknek és az áruházláncoknak.
+ Tovább a tranzit.hu oldalára
Így vásárolunk a jövőben: elképesztő újítások
Az elmúlt évtizedekben folyamatos átalakuláson esett át a bolti vásárlás folyamata. Az átalakulás pedig nem áll meg: a Pénzcentrum összeállítása nyolc olyan technológiát mutat, amelyekkel találkozhatunk a jövő boltjaiban – sőt, sok üzletben már akár ma is. – Logisztikama.hu
Így vásárolunk a jövő boltjaiban: 8 izgalmas újítás
Az elmúlt évtizedekben folyamatos átalakuláson esett át a bolti vásárlás folyamata: új, korábban nehezen elképzelhető eszközökkel találkozhatunk szinte minden üzletben – elég, ha csak a vonalkódokra, érintőképernyőkre, önkiszolgáló kasszákra gondolunk. Az átalakulás, a vásárlás élményének növelése természetesen nem áll meg: a Pénzcentrum most nyolc olyan technológiát mutat, amelyekkel találkozhatunk a jövő boltjaiban – sőt, sok üzletben már akár ma is.
+ Tovább a pénzcentrum.hu oldalára
+ Tovább a fbvszosz.hu oldalára
+ Tovább a richpoi.com oldalára
Vonalkód a mindennapokban
40 éves a vonalkód, maga a találmány ennél azért jóval régebbi. Kisebb négyszögesítés után először az iparban majd némi késéssel a kereskedelmi forgalomban is megjelent az első kód olvasás-csipogás egy rágógumis polcnál. Magyarországon a nyugati téri Skála vezette be elsőnek 1984-ben. Nem is gondolnánk, hogy reggelünk folyamán legalább 20 alkalommal találkozhatunk vonalkóddal, illetve még egy szám: napi 5 milliárd leolvasás történik világszerte, ami jól jelzi, hogy mennyire elterjedt technológiáról van szó.
+ Tovább a tőzsdefórum.hu oldalára
„Klasszikus marketingszöveget nem is írunk”
Nagymányoki Cintiával, az IBCS Hungary marketingmenedzserével a cég nyílt napján beszélgettünk B2B marketingről, konferenciákról, megoldásszállításról, a tartalommarketing fontosságáról és CRM megoldásokról.
+ Tovább a markamonitor.hu oldalára
Mit adhat az ipar a marketingnek?
Az IBCS Hungary nyílt napján a marketinges munkát inspiráló megoldásokat, újdonságokat is láttunk.
+ Tovább a markamonitor.hu oldalára
Arculatot vált a BCS
Az itthon 20 éves múltú vállalkozás vonalkód-technológiával foglalkozik, az új arculattal a szolgáltatásokra és az innovációra hívnák fel a figyelmet.
+ Tovább a markamonitor.hu oldalára
BCS Hungary üzletfejlesztés: arculatot vált
Arculatot vált szeptember elsejétől a BCS Hungary Kft, a magyar piacon innovatív termékazonosítási megoldásaival több mint két évtizede jelenlévő cég.
+ Tovább az uzletfejlesztes.hu oldalára
Új arculat, új megoldások a BCS Hungary-nál
Az arculatváltás új korszakot is jelez, a változó piaci igényekhez élvonalbeli megoldásokra van szükség
+ Tovább a brandtrend.hu oldalára
Újított a BCS
Arculatot vált szeptember elsejétől a BCS Hungary Kft, a magyar piacon innovatív termékazonosítási megoldásaival több mint két évtizede jelenlévő cég. Az új arculati elemeket a Tigris csíkjai ihlették, ami nem meglepő a vonalkód-technológiával foglalkozó vállalat esetében. A módosítás azonban nemcsak az arculatra érvényes, a cégnek az új igényekhez is idomulnia kellett: az ipari, raktározási és logisztikai piacokon alapos változások mentek végbe, miközben új területeken is felfutott a termékek és megoldások iránti igény.
+ Tovább az mmonline.hu oldalára
+ Tovább az elelmiszer.hu oldalára
Szigorúbb nyomon követhetőség kellene a tűzijáték termékekre
A tűzijátékpiac szempontjából meghatározó időszak volt a nyár: a fesztiválok, városnapok és az országszerte zajló augusztus 20-i ünnepségek ideje. Az itthon felhasznált szórakoztató pirotechnikai eszközök szinte teljes egészében külföldről származnak, így hazai felhasználásuk is szigorú vizsgálatokhoz kötött. A behozott termékek esetében a legtöbbször nem is a felhasználással, hanem az azonosítással akad probléma, amin a fejlett technológiai megoldások mellett jogszabályváltozás is segíthetne – áll a BCS Hungary Kft. augusztus 28-án kiadott sajtóközleményében.
+ Tovább az scmonitor.hu oldalára
Okoskukákkal a feketeürítés ellen
Várható hamarosan egy EU-s szabályozás, ami szerint a hulladékszállítás kapcsán a felhasználóknak a megtermelt és kirakott hulladék tényleges súlya alapján kellene majd fizetniük. Már el is indult a tervezés, fejlesztés – így valamikor talán jönnek az okoskukák és okos teherautók.
+ Tovább a greenfo.hu oldalára
„Okoskukákkal” spórolhatnak a a háztartások
Az Unió elvárásainak megfelelően, a hulladékszállítás kapcsán hamarosan Magyarországon is átalakulhat az eddigi gyakorlat. A jövőben az egy hónapban elszállított hulladék tényleges súlya alapján fizethetünk, a mérést pedig okoskukák és okos teherautók által végezhetik.
+ Tovább a dontwasteit.hu oldalára
Egyedi súlymérés a hulladékszállításban
A hét elején mutatta be a Kiskunhalasi Regionális hulladékkezelő Központban Szilágyi Csaba, a Rexterra Kft. ügyvezetője, a fejlesztő társ cégek vezetőivel közösen próbaüzembe helyezett, a hulladékgyűjtő járművekre beépített edényzet azonosítási és mérlegelési rendszert, amelynek fejlesztését az elmúlt évben kezdték meg. A meghívott önkormányzatok képviselőinek és a szakmai közönségnek tartott bemutatón a kiskunhalasi városvezetést Fülöp Róbert alpolgármester képviselte.
+ Tovább a halasmedia.hu oldalára
+ Tovább a alternativenergia.hu oldalára