Sajtószoba

Raktárak optimalizálása hangvezérelt technológiával

Az üzleti életben manapság számtalan kihívással szembesülünk, és ez talán sehol sem érződik annyira erőteljesen, mint az ellátási láncban és különösen a disztribúciós központok (DC) területén. A vezetőségtől elvárják, hogy a költségeket állandó szinten tartsák vagy csökkentsék, ezzel egyidejűleg egyre nagyobb mennyiségű árut kezeljenek, és az ügyfelekkel történő kapcsolattartás színvonalát is emeljék.

+ Tovább a Transpack megjelenésre

+ Tovább a Transpack oldalára

Kontrollált gyártás minimális hibával

A gyártásban a termékek előállítása nagy szériában történik, ezért ha hiba csúszik a rendszerbe, akkor rövid idő alatt sok hibás termék hagyhatja el a gyártósort, mely nagy kárt és időkiesést jelent. Így általános elvárás, hogy az emberi beavatkozásokat és a munkavégzéshez köthető hibalehetőségeket minimalizálni kell.

+ Tovább a Gyártástrend megjelenésre

Az innováció a működés velejárója

Miközben a komplex megoldások egyre népszerűbbek, az ügyfelek olyan stratégiai partnert keresnek, akik versenyképességet növelő értéket nyújtanak. A termékazonosítási piac trendjeiről Melis Zoltán, az IBCS Hungary alapító ügyvezető igazgatója beszélt lapunknak.

+ Tovább a termékmix.hu oldalára

Minden, amit a termékcímkékről csak tudni lehe!

Minden nap találkozunk velük, kezünkbe vesszük, elolvassuk tartalmát, de talán eddig még sosem jutott eszünkbe: hogy kerül a címke a termékre? Milyen speciális anyagból van, hogy nem sérül, nem mállik, nem esik le, és olvasható marad a többszöri szállítás, pakolás, vagy éppen a szélsőséges körülmények közötti tárolás ellenére? A kérdésekre Gyurkovics Anita kellékanyag specialista válaszol, aki azt is elmondja: ipari körülmények között éri csak igazán nagy megterhelés a kis címkéket.

+ Tovább az itextreme.hu oldalára

Minden, amit a termékcímkékről csak tudni lehet!

Minden nap találkozunk velük, kezünkbe vesszük, elolvassuk tartalmát, de talán eddig még sosem jutott eszünkbe: hogy kerül a címke a termékre?

+ Tovább a betegszoba.hu oldalára

Hogyan készül?

Minden nap találkozunk velük, kezünkbe vesszük, elolvassuk tartalmát, de talán eddig még sosem jutott eszünkbe: hogy kerül a címke a termékre? Milyen speciális anyagból van, hogy nem sérül, nem mállik, nem esik le, és olvasható marad a többszöri szállítás, pakolás, vagy éppen a szélsőséges körülmények közötti tárolás ellenére? A kérdésekre Gyurkovics Anita kellékanyag specialista válaszol, aki azt is elmondja: ipari körülmények között éri csak igazán nagy megterhelés a kis címkéket.

+ Tovább a techmonitor.hu oldalára

+ Tovább a felület.hu oldalára

+ Tovább a linemonitor.hu oldalára

+ Tovább az autogyar.hu oldalára

+ Tovább a medmonitor.hu oldalára

+ Tovább a foodtech.hu oldalára 

Idén is fókuszban a hatékonyságot növelő IT-megoldások

A közlekedési és a logisztikai szektor 2014-ben komoly kihívások elé nézett mind a profitabilitást, mind a bevétel-növekedést tekintve. Ezek megválaszolásában idén is meghatározó szerepet szánt az infokommunikációs (ICT) megoldásoknak. Az ICT-szállítók Magyarországon is bizakodhattak, mert azokon a piacokon, ahol egyáltalán van rendszeres hazai felmérés, már harmadik éve egyhuzamban növekedés tapasztalható.

+ Tovább a raktarkereso.info oldalára

Merre tart a termékazonosítás

Évértékelő beszélgetés Brian Marcellel, az IBCS csoport elnökével a magyar piac múltjáról, jelenéről és jövőjéről

+ Tovább a transpack.hu oldalára

Merre tart a termékazonosítás?

Magyarországon járt Brian Marcel, az IBCS csoport – a hazai termékazonosítási piac vezető vállalatának – alapítója. Az üzletember jelenleg a vállalatcsoport stratégiájáért, hosszú távú fejlődéséért és sikerességéért felel. A látogatás alkalmából a magyar piacról, az IBCS csoportról és az iparági trendekről kérdeztük.

+ Tovább az itextreme.hu oldalára

Merre tart a termékazonosítás?

Magyarországon járt Brian Marcel, az IBCS csoport – a hazai termékazonosítási piac vezető vállalatának – alapítója. Az üzletember jelenleg a vállalatcsoport stratégiájáért, hosszú távú fejlődéséért és sikerességéért felel. A látogatás alkalmából a magyar piacról, az IBCS csoportról és az iparági trendekről kérdeztük.

+ Tovább a gyartastrend.hu oldalára

Merre tart a termékazonosítás?

Évértékelő beszélgetés Brian Marcellel, az IBCS csoport elnökével a magyar piac múltjáról, jelenéről és jövőjéről. Magyarországon járt Brian Marcel, az IBCS csoport – a hazai termékazonosítási piac vezető vállalatának – alapítója.

+ Tovább a tranzit.hu oldalára

Idén is fókuszban a hatékonyságot növelő IT-megoldások

A közlekedési és a logisztikai szektor 2014-ben komoly kihívások elé nézett mind a profitabilitást, mind a bevétel-növekedést tekintve. Ezek megválaszolásában idén is meghatározó szerepet szánt az infokommunikációs (ICT) megoldásoknak. Az ICT-szállítók Magyarországon is bizakodhattak, mert azokon a piacokon, ahol egyáltalán van rendszeres hazai felmérés, már harmadik éve egyhuzamban növekedés tapasztalható.

+ Tovább a logisztikama.hu oldalára

80 milliárdot költünk karácsonykor online

Közeledik a karácsony: tülekedés, végtelen sorok a kasszánál, idegeskedés, vagy pedig kényelem, néhány kattintás, és minden házhoz jön. A statisztikák alapján a magyarok sokat és szívesen vásárolnak online, évente körülbelül 200 milliárd forintot költünk el internetes felületeken. Minden bizonnyal a karácsonyi időszakban újfent megugrik a neten vásárlók száma. De mi teszi mindezt lehetővé? Nem is gondolnánk, hogy egy negyvenéves technológiában, a vonalkód-termékazonosításban kell keresnünk a választ.

+ Tovább az itextreme.hu oldalára

Online vásárlás 40 éves alapon

Rengeteg pénzt költenek az emberek online a karácsonyi szezonban, de kevesen tudják, hogy a termékazonosítás mekkora szerepet játszik az e-kereskedelemben.

+ Tovább a computerworld.hu oldalára

Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?

A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött. Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem úgynevezett „soho” eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.

+ Tovább a mernokkocsma.hu oldalára

Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?

A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött. Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem úgynevezett „soho” eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.

+ Tovább a techmonitor.hu oldalára

+ Tovább a villtech.hu oldalára

Ennyit költünk karácsonykor!

Közeledik a karácsony: tülekedés, végtelen sorok a kasszánál, idegeskedés, vagy pedig kényelem, néhány kattintás, és minden házhoz jön. A statisztikák alapján a magyarok sokat és szívesen vásárolnak online.

+ Tovább a technokrata.hu oldalára 

Ez az oka: ezért nem működik sokszor a nyilvános wifi

A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes wifi hálózatra, de valami mégsem működött. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem otthoni eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.

+ Tovább a hvg.hu oldalára

Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?

A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött.Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség.

+ Tovább a kutyu.hu oldalára

+ Tovább a multimediamagazin.hu oldalára

+ Tovább a gsm-magazin.hu oldalára

+ Tovább a tablagepmagazin.hu oldalára

Miért nem működik a plázákban a WI-FI?

A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött.Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség.

+ Tovább a gyartastrend.hu oldalára

Miért nem működik a plázákban a WI-FI?

A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött.Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség.

+ Tovább a turizmusonline.hu oldalára 

Profiknak profi kell WiFiből is

Egy nagy ügyfélforgalmat bonyolító helyiségben – legyen az üzlet, hotel, iroda vagy bevásárlóközpont, általában még a padló is speciális anyagból készül, hogy bírja a terhelést. Miért gondoljuk, hogy WLAN hálózatból az otthoni használatra tervezett is megteszi?

+ Tovább a piacesprofit.hu oldalára

Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?

A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött.Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem úgynevezett „soho” eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.

+ Tovább a prim.hu oldalára

Miért nem működik a plázákban soha a WI-FI?

A legtöbben talán jártunk már úgy, hogy megpróbáltunk felcsatlakozni egy bevásárlóközpontban az ingyenes WI-FI hálózatra, de valami mégsem működött. Némi fejvakargatás, majd beletörődés után a legtöbben ilyenkor bekapcsolják a 3G-t, és azon keresztül csatlakoznak a világhálóra, minderre azonban nem feltétlenül lenne szükség. A gond a legtöbb esetben az, hogy az épület tulajdonosai nem ipari WLAN hálózatot telepítenek, hanem úgynevezett „soho” eszközökkel oldják meg a kérdést, azok pedig nem bírják a terhelést.

+ Tovább az itextreme.hu oldalára

+ Tovább a technokrata.hu oldalára

+ Tovább az elektro-net.hu oldalára

Okoskukák érkezhetnek minden háztartásba

Az intelligens városoknak számos feltétele lehet, többek között például az intelligens hulladékgazdálkodás. De mit is takar ez pontosan? Az Európai Unió elvárásainak megfelelően, a hulladékszállítás kapcsán hamarosan Magyarországon is átalakulhat az eddigi gyakorlat.

+ Tovább a zöldtrend.hu oldalára

Okoskukák érkezhetnek minden háztartásba

Az intelligens városoknak számos feltétele lehet, többek között például az intelligens hulladékgazdálkodás. De mit is takar ez pontosan? Az Európai Unió elvárásainak megfelelően, a hulladékszállítás kapcsán hamarosan Magyarországon is átalakulhat az eddigi gyakorlat.

+ Tovább a gyártástrend.hu oldalára

+ Tovább a dontwasteit.hu oldalára

Beszéddel működtetett raktár

Az október közepétől karácsonyig tartó vásárlási szezon a megnövekvő forgalom mellett logisztikai kihívást jelent a webshopoknak éppúgy, mint a nagykereskedőknek és az áruházláncoknak. Mindez a nyilvántartásban, raktározásban, de akár a foglalkoztatottak esetében is plusz feladatokat jelent számukra. Az IBCS Hungary olyan, beszéd útján működtetett raktározási megoldást mutatott be, ami növeli az üzletek hatékonyságát és költségtakarékosabb is a felhasználók számára, mint a jelenleg használt módszerek.

+ Tovább a villtech.hu oldalára

Beszéddel működtetett raktár

Az október közepétől karácsonyig tartó vásárlási szezon a megnövekvő forgalom mellett logisztikai kihívást jelent a webshopoknak éppúgy, mint a nagykereskedőknek és az áruházláncoknak. Mindez a nyilvántartásban, raktározásban, de akár a foglalkoztatottak esetében is plusz feladatokat jelent számukra. Az IBCS Hungary olyan, beszéd útján működtetett raktározási megoldást mutatott be, ami növeli az üzletek hatékonyságát és költségtakarékosabb is a felhasználók számára, mint a jelenleg használt módszerek

+ Tovább az elektro-net.hu oldalára

Beszéddel működtetett raktár

Az október közepétől karácsonyig tartó vásárlási szezon a megnövekvő forgalom mellett logisztikai kihívást jelent a webshopoknak éppúgy, mint a nagykereskedőknek és az áruházláncoknak.

+ Tovább a tranzit.hu oldalára

Beszéddel működtetett raktár- vannak előnyei

Beszéd útján működtetett raktározási megoldást mutatott be az IBCS Hungary. Nincs járulékos papírköltség, a dolgozók mindkét keze szabad, a tekintetet, figyelmet sem vonja el semmi a munkafolyamatról. A rendszer 99,99%-os pontossággal dolgozik.

+ Tovább a logisztikama.hu oldalára

Beszéddel működtetett raktár

Az IBCS Hungary olyan, beszéd útján működtetett raktározási megoldást mutatott be, ami növeli az üzletek hatékonyságát és költségtakarékosabb is a felhasználók számára, mint a jelenleg használt módszerek.

+ Tovább a termékmix.hu oldalára

Így vásárolunk a jövőben: elképesztő újítások

Az elmúlt évtizedekben folyamatos átalakuláson esett át a bolti vásárlás folyamata. Az átalakulás pedig nem áll meg: a Pénzcentrum összeállítása nyolc olyan technológiát mutat, amelyekkel találkozhatunk a jövő boltjaiban – sőt, sok üzletben már akár ma is.

+ Tovább a logisztikama.hu oldalára

Így vásárolunk a jövő boltjaiban: 8 izgalmas újítás

Az elmúlt évtizedekben folyamatos átalakuláson esett át a bolti vásárlás folyamata: új, korábban nehezen elképzelhető eszközökkel találkozhatunk szinte minden üzletben – elég, ha csak a vonalkódokra, érintőképernyőkre, önkiszolgáló kasszákra gondolunk. Az átalakulás, a vásárlás élményének növelése természetesen nem áll meg: a Pénzcentrum most nyolc olyan technológiát mutat, amelyekkel találkozhatunk a jövő boltjaiban – sőt, sok üzletben már akár ma is.

+ Tovább a pénzcentrum.hu oldalára

+ Tovább a fbvszosz.hu oldalára

+ Tovább a richpoi.com oldalára

Vonalkód a mindennapokban

40 éves a vonalkód, maga a találmány ennél azért jóval régebbi. Kisebb négyszögesítés után először az iparban majd némi késéssel a kereskedelmi forgalomban is megjelent az első kód olvasás-csipogás egy rágógumis polcnál. Magyarországon a nyugati téri Skála vezette be elsőnek 1984-ben. Nem is gondolnánk, hogy reggelünk folyamán legalább 20 alkalommal találkozhatunk vonalkóddal, illetve még egy szám: napi 5 milliárd leolvasás történik világszerte, ami jól jelzi, hogy mennyire elterjedt technológiáról van szó.

+ Tovább a tőzsdefórum.hu oldalára

„Klasszikus marketingszöveget nem is írunk”

Nagymányoki Cintiával, az IBCS Hungary marketingmenedzserével a cég nyílt napján beszélgettünk B2B marketingről, konferenciákról, megoldásszállításról, a tartalommarketing fontosságáról és CRM megoldásokról.

+ Tovább a markamonitor.hu oldalára

Mit adhat az ipar a marketingnek?

Az IBCS Hungary nyílt napján a marketinges munkát inspiráló megoldásokat, újdonságokat is láttunk.

+ Tovább a markamonitor.hu oldalára

Arculatot vált a BCS

Az itthon 20 éves múltú vállalkozás vonalkód-technológiával foglalkozik, az új arculattal a szolgáltatásokra és az innovációra hívnák fel a figyelmet.

+ Tovább a markamonitor.hu oldalára

Új arculat, új megoldások a BCS Hungary-nál

Arculatot vált szeptember elsejétől a BCS Hungary Kft, a magyar piacon innovatív termékazonosítási megoldásaival több mint két évtizede jelenlévő cég. Az új arculati elemeket a Tigris csíkjai ihlették, ami nem meglepő a vonalkód-technológiával foglalkozó vállalat esetében. A módosítás azonban nemcsak az arculatra érvényes, a cégnek az új igényekhez is idomulnia kellett: az ipari, raktározási és logisztikai piacokon alapos változások mentek végbe, miközben új területeken is felfutott a termékek és megoldások iránti igény.

+ Tovább a transpack.hu oldalára

+ Tovább az itextreme.hu oldalára

BCS Hungary üzletfejlesztés: arculatot vált

Arculatot vált szeptember elsejétől a BCS Hungary Kft, a magyar piacon innovatív termékazonosítási megoldásaival több mint két évtizede jelenlévő cég.

+ Tovább az uzletfejlesztes.hu oldalára

Új arculat, új megoldások a BCS Hungary-nál

Az arculatváltás új korszakot is jelez, a változó piaci igényekhez élvonalbeli megoldásokra van szükség

+ Tovább a brandtrend.hu oldalára

Újított a BCS

Arculatot vált szeptember elsejétől a BCS Hungary Kft, a magyar piacon innovatív termékazonosítási megoldásaival több mint két évtizede jelenlévő cég. Az új arculati elemeket a Tigris csíkjai ihlették, ami nem meglepő a vonalkód-technológiával foglalkozó vállalat esetében. A módosítás azonban nemcsak az arculatra érvényes, a cégnek az új igényekhez is idomulnia kellett: az ipari, raktározási és logisztikai piacokon alapos változások mentek végbe, miközben új területeken is felfutott a termékek és megoldások iránti igény.

+ Tovább az mmonline.hu oldalára

+ Tovább az elelmiszer.hu oldalára

Szigorúbb nyomon követhetőség kellene a tűzijáték termékekre

A tűzijátékpiac szempontjából meghatározó időszak volt a nyár: a fesztiválok, városnapok és az országszerte zajló augusztus 20-i ünnepségek ideje. Az itthon felhasznált szórakoztató pirotechnikai eszközök szinte teljes egészében külföldről származnak, így hazai felhasználásuk is szigorú vizsgálatokhoz kötött. A behozott termékek esetében a legtöbbször nem is a felhasználással, hanem az azonosítással akad probléma, amin a fejlett technológiai megoldások mellett jogszabályváltozás is segíthetne – áll a BCS Hungary Kft. augusztus 28-án kiadott sajtóközleményében.

+ Tovább az scmonitor.hu oldalára

+ Tovább az itextreme.hu oldalára

Okoskukákkal a feketeürítés ellen

Várható hamarosan egy EU-s szabályozás, ami szerint a hulladékszállítás kapcsán a felhasználóknak a megtermelt és kirakott hulladék tényleges súlya alapján kellene majd fizetniük. Már el is indult a tervezés, fejlesztés – így valamikor talán jönnek az okoskukák és okos teherautók.

+ Tovább a greenfo.hu oldalára

Okoskukák érkezhetnek minden háztartásba

Az Európai Unió elvárásainak megfelelően, a hulladékszállítás kapcsán hamarosan Magyarországon is átalakulhat az eddigi gyakorlat. A jövőben az egy hónapban elszállított hulladék tényleges súlya alapján fizethetünk, a mérést pedig okoskukák és okos teherautók által végezhetik majd a szolgáltatók.

+ Tovább az itextreme.hu oldalára 

“Okoskukákkal” spórolhatnak a a háztartások

Az Unió elvárásainak megfelelően, a hulladékszállítás kapcsán hamarosan Magyarországon is átalakulhat az eddigi gyakorlat. A jövőben az egy hónapban elszállított hulladék tényleges súlya alapján fizethetünk, a mérést pedig okoskukák és okos teherautók által végezhetik.

+ Tovább a logisztikama.hu oldalára

+ Tovább a dontwasteit.hu oldalára 

Egyedi súlymérés a hulladékszállításban

A hét elején mutatta be a Kiskunhalasi Regionális hulladékkezelő Központban Szilágyi Csaba, a Rexterra Kft. ügyvezetője, a fejlesztő társ cégek vezetőivel közösen próbaüzembe helyezett, a hulladékgyűjtő járművekre beépített edényzet azonosítási és mérlegelési rendszert, amelynek fejlesztését az elmúlt évben kezdték meg. A meghívott önkormányzatok képviselőinek és a szakmai közönségnek tartott bemutatón a kiskunhalasi városvezetést Fülöp Róbert alpolgármester képviselte.

+ Tovább a halasmedia.hu oldalára

+ Tovább a alternativenergia.hu oldalára 

+ Tovább a nemzeti.net oldalára

 

Ajánlatkérés