HONEYWELL ScanPal EDA 50 vállalati hibrid mobil eszköz

Az eszközt mindennapi használatra tervezték, amely lehetővé teszi valós idejű információk küldését és fogadását kijáró értékesítők és szerviz technikusok részére. Az ergonomikus, könnyen használható, modern érintőképernyős kialakítás és a mai modern mobiltechnológia legmodernebb fejlesztései révén a ScanPal EDA50 biztosítja a belső munkatársak és belső üzleti rendszerek leghatékonyabb mértékű elérhetőségét.

A keresett termék már nem kapható. Kérjük tekintse meg aktuális kínálatunkat, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Leírás

Azoknak a vállalatoknak, akik bárhol és bármikor valós idejű kapcsolatot szeretnének az üzleti szempontból kiemelt fontosságú alkalmazásaikkal, a HONEYWELL EDA 50 típusú vállalati hibrid mobil eszköz jelentheti megfelelő megoldást.
A mobil területen dolgozó munkatársak igényeinek könnyű kezelésére tervezett modern Android operációs rendszernek és processzornak valamint a robusztus tárolási és adatgyűjtési lehetőségeknek köszönhetően az eszköz számos funkció ellátásra ideális.

A Scan Pal EDA 50 típusú mobil eszközt mindennapi és folyamatos használatra tervezték. A dolgozók a teljes műszak alatt folyamatosan tudják az eszközt használni. A masszív érintőképernyős kijelző kül- és belterületen egyaránt jól látható, így a megjelenített információk könnyen olvashatóak. Az ergonomikus kialakítás biztosítja a könnyű használatot és kényelmet.

Tulajdonságok:

  • Alacsony TCO
  • Qualcomm Snapdragon 410 processzor ,1,2 GHz CPU
  • 12,7 cm 5 inches kapacitív touch érintőképernyő
  • Teljes munkaidőn keresztül történő folyamatos működés
  • Könnyen csatlakoztathatóak más eszközökhöz lehetővé téve más alkalmazások támogatását is
Műszaki adatok
Gyártó: Honeywell
Azonosító: EDA 50
Főkategória: Mobil adatgyűjtők
Alkategória: Mobil terminálok
Alkalmazási területek:kijáró értékesítők
WLAN csatlakozás:802.11 a/b/g/n
Súly:500g alatt
Operációs rendszer:Android
Megszűnt termékIgen
AdatbevitelBillentyűzet nélkül

Ajánlatkérés

COVID-19 vírussal kapcsolatos információ

A kialakult helyzetre való tekintettel az áruátvételt a raktárban és a szervizben bonyolítjuk le, az irodában az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel! A szervizben és a raktárban egyaránt az előírásoknak megfelelően, a legnagyobb biztonsági követelményeket betartva történik az árukiadás. A számlákat elektronikusan, kinyomtatható formában küldjük. Az IBCS Hungary területén arcmaszk viselete és a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!

Köszönjük a megértést és jó egészséget kívánunk!

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close