IBCS Zebra Essential PLUSZ 2023

Normál garancia (jótállás)

A legtöbb Zebra eszköz gyártói 1 éves jótállással (garancia) kerül forgalomba, amely az akkumulátorokra is vonatkozik. Egyes eszközökre és nyomtatókra 2 éves vagy hosszabb jótállás érvényes, némely akkumulátorra pedig 18 hónapos a garancia) Garanciális hibának minősül minden olyan gyártási hiba, amely az eszköz rendeltetésszerű használata során a jótállási időszakban jelentkezik, és a hiba oka már az átadás-átvétel előtt fennállt. A garanciális hibák javítását az eszközök szervizbe történő beérkezésétől számított 15 munkanapos átfutási idővel vállaljuk. A garanciális és nem garanciális javítások menetét szervizünk folyamatosan frissülő Vállalási Szabályzata tartalmazza.

IBCS Zebra Essential PLUSZ karbantartási és szupport csomag

Az 1 éves garanciális kötelezettség felett vállaljuk az üzembe helyezett eszközök jótállásának időbeni kiterjesztését, többlet szolgáltatások hozzáadásával, egy a garancia idő alatt és azon túl is érvényes, és az üzembe helyezéstől számított 3, 5 vagy 7 év futamidejű szervizcsomag keretében

Az IBCS ZEBRA ESSENTIAL PLUSZ szerviz-csomag gyári és az IBCS által biztosított együttes szolgáltatásokat foglal magában:

  • Javítás elvégzése a hibás eszköz IBCS központi szervizébe érkezésétől számított 6 munkanap alatt (az első nap a beérkezést követő első munkanap, az eszközök pedig a hetedik munkanap kerülnek vissza a felhasználóhoz)
  • A hibás eszközöket az IBCS központi szervizébe vagy valamelyik IBCS kirendeltséghez kell eljuttatni, ezután minden adminisztrációról és szállítási költségről az IBCS gondoskodik, csakúgy, mint a javított eszköz visszaszállításáról
  • A javítás esetleges elhúzódása esetén a 10. munkanaptól kezdődően térítés-mentesen kompatibilis csereeszközt biztosítunk, eszköztípusonként egy darabot
  • 4 órán belüli reakcióidővel NORMÁL prioritással biztosítunk magyar nyelvű helyi támogatást munkaidőben, a hét 5 munkanapján. A technikai támogatás az eszköz alapbeállításaival, a javítási információkkal kapcsolatos támogatásra terjed ki, és a teljes futamidő alatt igénybe vehető.
  • A szolgáltatás csomag keretében a Zebra angol nyelvű támogatási rendszerét is igénybe lehet venni (https://www.zebra.com/support), amely egyben hozzáférést biztosít a Zebra web-alapú tudásbázisához is. A Zebra virtuális asszisztense 24/7-es rendelkezésre állással a https://support.zebra.com oldalon érhető el
  • A szervizcsomag kiterjed a berendezések rendeltetésszerű használata során fellépő valamennyi hiba és mechanikai sérülés kijavítására, valamint magában foglalja a „kozmetikai” javításokat is. (például kopott billentyűzet)
  • Az úgynevezett „Comprehensive Coverage” szolgáltatás elem az IBCS ESSENTIAL PLUSZ csomag része. Ezzel a kiegészítéssel gyakorlatilag valamennyi, a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javítás díja és alkatrész költsége a szervizcsomag részét képezi. Kivételt csal azok a meghibásodások vagy sérülések képeznek, amelyeket jogosulatlan beavatkozás, közvetlen hőnek kitett sérülés vagy más természeti kár okozott, beleértve a szándékos rongálást is.
  • A szervizcsomag kiterjed az elveszett ceruzákra, elszakadt csuklópántra, képernyővédő eszközökre, valamint az akkumulátor fedelére is.
  • Az Essential csomag keretében valamennyi Zebra fejlesztésű program és operációs rendszer komponens legfrissebb változata letölthető, a licenc mellett a szoftver támogatás is igénybe vehető, a csomag része. Egyes eszközökhöz – például Androidos adatgyűjtők – ingyenes gyári diagnosztikai program letöltésére van lehetőség, amelyhez technikai támogatás vehető igénybe.
  • A „Zebra LifeGuard for Android” szolgáltatás keretében az Essential csomag alá tartozó eszközökre rendszeres biztonsági frissítések állnak rendelkezésre, a gyártásból kivont eszközökre a biztonsági frissítések még 2 évig a gyártás leállása után is rendelkezésre állnak.
  • Amennyiben új operációs rendszer verzió jelenik meg, úgy a régi operációs rendszer biztonsági frissítéseit további 12 hónapig biztosítja a gyártó a zökkenőmentes váltás és átmenet érdekében. Támogatást illetően pedig a két korábbi OS verzióra biztosít támogatást a Zebra.
  • A termékfejlesztés során megvalósított változtatások automatikusan beépítésre kerülnek a javítás során, a berendezések felújított állapotban kerülnek vissza a felhasználóhoz a legfrissebb operációs rendszerrel feltöltve
  • A javítás során kizárólag eredeti gyári alkatrészek kerülnek beépítésre
  • Automatikus „firmware” és operációs-rendszer frissítés (nem kötelező)
  • VisibilityIQ felhő-alapú műszerfal a szerződés alatt lévő eszközök státuszkövetésére és a javítási statisztikák áttekintésére

Opcionális szolgáltatások (külön térítés ellenében):

    • Alkalmazások telepítése mobil adatgyűjtőkre
    • Berendezések előkonfigurálása, SIM/SD kártya installáció
    • Alkalmazói szoftverek és konfigurációk bevizsgálása, auditálása
    • Normál vagy prémium akkumulátor karbantartási csomag, illetve csere
    • Meghibásodott berendezések összegyűjtése a felhasználó telephelyén

Az IBCS ESSENTIAL PLUSZ elnevezésű karbantartási és javítási szerződés csomag megkötésére az eszköz beszerzésétől számított 30 napon belül van lehetőség, ekkor a legkedvezőbb, de a szervizcsomag megkötésére a 30 nap elteltével is van lehetőség. A karbantartási és javítási díj a szerződéskötéssel egyidejűleg 3, 5 vagy 7 évre előre fizetendő, később pedig meghosszabbítható. Külön megállapodás és díjazás alapján van lehetőség éves fizetési ütemezésre is.

Az IBCS munkanapokon 9-17 óra között biztosítja a rendelkezésre állást és a technikai támogatást, valamint nevesített hibák esetén (adatgyűjtők több mint 10%-a meghibásodik), munkaidőn túl is elfogad hibabejelentést és megkezdi a hibaelhárítást.

Gyári címke nélküli eszközök

Felhívjuk felhasználóink figyelmét arra, hogy garanciális javításra, valamint az IBCS ESSENTIAL PLUSZ szervizcsomag keretében beérkezett eszközökre a javítást csak abban az esetben vállaljuk a szerződéses feltételek alapján, amennyiben a berendezés gyári típusát és sorozatszámát tartalmazó azonosító címke sértetlen. Ha a címke felirata nem olvasható, úgy a javítást a Vállalási Szabályzatban meghatározott munkadíj ellenében, 10% kedvezménnyel végezzük el, beleértve az esetlegesen cserére szoruló alkatrészeket is.

IBCS Hungary © 2016

Ajánlatkérés

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close