Motorola MK3000 önkiszolgáló ügyfélterminál
Mai modern világunkban az egyik legfontosabb feladat a keresett információ minél rövidebb idő alatt történő megtalálása. Erre a feladatra összpontosítanak az úgynevezett önkiszolgáló ügyfélterminálok, vagy minikioszkok, melyek sok területen jelen vannak életünkben: bevásárló központokban, kiállításokon, szállodákban, közlekedési csomópontokban. A Motorola ügyfélterminálok legnagyobb előnye, hogy gyorsan és minimális költséggel üzembe helyezhetők.
Leírás
Egy készséges asszisztens, aki napi 24 órán keresztül is dolgozik…
Főbb alkalmazási területek
- Termékismertetők és egyéb információk megjelenítése színes, grafikus formában
- Áruházakban árellenőrzés és készletszínt lekérdezés
- Hűségkártya használatával érvényesíthetők az egyedi, vásárlóra szabott kedvezmények
- Önkiszolgáló „Check-In” bejelentkezés a reptereken
- Ügyfél tájékoztatók a hotelek várójában, be- és kijelentkezés
- Belépőjegyek különböző rendezvényekre és előadásokra: mozi- színház, és koncertjegyek
- Vizsgálatokra jelentkezés egészségügyi intézményekben
- Szolgáltató cégek és állami hivatalok ügyfélszolgálatainak ügyintézési rendszere
- Beléptető rendszerek, munkaidő nyilvántartás
MK3000 tulajdonságok
-
1D lézer vagy 2D imager vonalkódok olvasó opciók
-
2D imager kiválóan olvassa a mobil telefonok kijelzőjéről a vonalkódokat
-
Vezetékes (ethernet) vagy vezeték nélküli (wlan) változat
-
8”-os érintő képernyő
-
Marvell PXA270 624 Mhz processzor
-
4 programozható vezérlő gomb
-
Kézi vonalkód olvasó csatlakoztatási lehetőség USB
-
Mágneskártya olvasó csatlakoztatási lehetőség
-
Billentyűzet csatlakoztatási lehetőség
-
Kioszk nyomtató csatlakoztatási lehetőség
-
Beépített sztereó hangszóró és fejhallgató és mikrofon bemenet
-
128 MB RAM/ 64 MB Flash memória
-
Windows CE 5.0 operációs rendszer
- Kompatibilis a VESA szabványnak megfelelő rendszerekkel
Műszaki adatok
Gyártó: | Zebra |
---|---|
Azonosító: | MK3000 |
Főkategória: | Vonalkódolvasók |
Alkategória: | Árellenőrző és Minikioszkok |
Megszűnt termék | Igen |