Zebra MC40 vállalati digitális asszisztens

A Zebra MC40 mobilterminál olyan mint egy strapabíró kis PDA, melynek segítségével minden áru információt egy kézben tarthat az eladótérben munkatársa. Ha az ügyfél kiszolgálásának érdekében készletinformációra van szükség, akcióknak, keresztértékesítésnek, nézne utána, az eszközzel az eladótérben egyszerűen és gyorsan megteheti.

A keresett termék már nem kapható. Kérjük tekintse meg aktuális kínálatunkat, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Leírás

Könnyen kezelhető adatgyűjtőként a cikk vonalkódjának beolvasásával minden kapcsolódó információt pillanatokon belül elér és lekérdezhet. Nem csak információval segíti az értékesítést, de beépített mágnes csík olvasóval is rendelkezik, ami lehetővé teszi, hogy kártyák olvasását is, legyen szó hitel- vagy hűségkártyáról, vagy akár ajándék csekkről. Így az MC40 mobilterminálok hordozható kártyaterminálként is működnek.

Az MC40 mobilterminál révén eladói a vásárlókhoz hasonlóan jól informáltak lesznek, hiszen azonnal ellenőrizhetik a versenytársak árait és egyedi kedvezményt kínálhatnak az ügyfeleknek, hogy a döntést elősegítsék. Az eladók jól informáltsága és a sorbanállás elkerülése egyaránt a vevők elégedettségét segítik, lojalitásukat fokozzák.

A Zebra MC40 mobilterminál főbb jellemzői:

  • Vonalkódolvasója 1D-s és 2D-s vonalkódok olvasására is alkalmas.
  • Támogatja a munkatársak közötti kommunikációt
  • Modern, tetszetős külső, ipari igénybevételre tervezett belső
  • Biztonságos fizetés: PIN-kódos, chip-kártyás vagy érintésnélküli (NFC) kártyákkal is
  • Gyorsan futó alkalmazások
  • Könnyű használat

Főbb alkalmazási területek:

  • Ár- és raktárkészlet ellenőrzés
  • Termék kereső
  • Elektronikus kuponok leolvasása
  • Tréningek
  • Piackutatás
Műszaki adatok
Gyártó: Zebra
Azonosító: MC40
Főkategória: Mobil adatgyűjtők
Alkategória: Mobil terminálok
Megszűnt termékIgen
AdatbevitelBillentyűzet nélkül

Ajánlatkérés

COVID-19 vírussal kapcsolatos információ

A kialakult helyzetre való tekintettel az áruátvételt a raktárban és a szervizben bonyolítjuk le, az irodában az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel! A szervizben és a raktárban egyaránt az előírásoknak megfelelően, a legnagyobb biztonsági követelményeket betartva történik az árukiadás. A számlákat elektronikusan, kinyomtatható formában küldjük. Az IBCS Hungary területén arcmaszk viselete és a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!

Köszönjük a megértést és jó egészséget kívánunk!

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close