Zebra MK3100 ügyfélterminál

Mai modern világunkban az egyik legfontosabb feladat a keresett információ minél rövidebb idő alatt történő megtalálása. Erre a feladatra összpontosítanak az úgynevezett önkiszolgáló ügyfélterminálok vagy mikrokioszkok, melyek sok területen jelen vannak életünkben: bevásárló központokban, kiállításokon, szállodákban, közlekedési csomópontokban.

Leírás

A Motorola ügyfélterminálok legnagyobb előnye, hogy gyorsan és minimális költséggel üzembe helyezhetők.

Motorola MK3100 önkiszolgáló ügyfélterminál főbb alkalmazási területei:

  • Termékismertetők és egyéb információk megjelenítése színes, grafikus formában
  • Áruházakban árellenőrzés és készletszínt lekérdezés
  • Hűségkártya használatával érvényesíthetők az egyedi, vásárlóra szabott kedvezmények
  • Önkiszolgáló „Check-In” bejelentkezés pl. reptereken
  • Ügyféltájékoztatók a hotelek várójában, be- és kijelentkezés
  • Belépőjegyek különböző rendezvényekre és előadásokra: mozi-, színház-, és koncertjegyek
  • Vizsgálatokra jelentkezés egészségügyi intézményekben
  • Szolgáltató cégek és állami hivatalok ügyfélszolgálatainak ügyintézési rendszere
  • Beléptető rendszerek, munkaidő nyilvántartás

Ajánlatkérés

    Jelen weboldalon az űrlap kitöltése során, a személyes adatainak megadásával és elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy azokat az IBCS Hungary Kft. az Adatkezelési tájékoztatójában rögzítetteknek megfelelően kezelje.