Hangvezérelt raktár az Albatros Rt-nél

2014. márciusában kezdődött el a Kodys és az Albatros Media együttműködése egy új raktár-irányítási rendszer bevezetése kapcsán.

kodysA projekt alapvető célja az volt, hogy az Albatros logisztikai központjában automatizálja és gyorsítsa a megrendelt könyvek kiszállításra történő előkészítését. Az Albatros úgy döntött, hogy ötvözi az Accellos One Warehouse raktár irányítási rendszert a Vocollect hang alapú technológiájával.

A projekt fázisai

A megvalósítás egy alapos felméréssel április elején kezdődött, és magába foglalta mind a raktárirányítási, mind pedig a hangvezérelt folyamatokat meghatározó dialógusok felmérését és kialakítását. A raktárirányítási rendszer tényleges megvalósítása május első hetében indult, és június második felében az integrációs tesztekkel fejeződött be, így a logisztikai központban dolgozó munkatársaknak még a nyári szünet előtt sikerült betanítani az új rendszer kezelését. A Kodys (az IBCS Group cseh tagja) a bevezetés első fázisában a leltári folyamatok kialakítására koncentrált, amit a raktár teljes körű leltára követett, utána pedig elkezdődött a rendszer éles működtetése. Bár a raktárban a leltár miatti leállást két hétre tervezték, azt sokkal gyorsabban sikerült elvégezni, így a megtakarított időt a raktárban lévő áruk elhelyezésének optimalizálására tudták fordítani.

Július közepén kezdődött el az éles üzemi működés más folyamatokban is, emellett az első három napban sor került a raktár minden alkalmazottjának további képzésére az adminisztrációs műveletek területén, mint például a bevételezés, betárolás, feltöltés, áttárolás, előkészítés, valamint a könyvterjesztéshez szorosan kapcsolódó folyamatoknál, például visszavételek feldolgozásának területén. Így végül három hónap alatt sikerült beállítani a raktárban a megfelelő működést.

A hang alkalmazása

Július végén lépett a Kodys a projekt második szakaszába, melynek célja az volt, hogy optimalizálja és felgyorsítsa az előkészítési folyamatot. Erre az Albatros-szal közösen a Vocollect hangalapú technológiát választották. Az Albatros projektcsapatával gördülékeny volt az együttműködés, így ennek köszönhetően 2014. augusztus közepén megkezdődött a hangvezérelt alapon működő előkészítési folyamat éles működtetése. Majd ezt követően szeptemberben már élesben kezdett el működni az áruk visszavételezése ugyancsak hangalapon, így ezzel elkészült az Accellos One Warehouse raktár irányítási rendszer és a hozzá integrált Voice megoldás az Albatros Media Rt részére

Stanislav Patočka, az Albatros Media Rt. raktárvezetője így értékeli a rendszer előnyeit:

Az Accellos One Warehouse raktár irányítási rendszer és a Vocollect hang alapú rendszer együttes bevezetése jelentősen felgyorsította a visszahozott könyvek árukezelési folyamatait. A közel egy évig tartó finomhangolás után az összes folyamat optimálisan működik, és a rendszer megállta a helyét a karácsony előtti időszakban is.

Ajánlatkérés

COVID-19 vírussal kapcsolatos információ

A kialakult helyzetre való tekintettel az áruátvételt a raktárban és a szervizben bonyolítjuk le, az irodában az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel! A szervizben és a raktárban egyaránt az előírásoknak megfelelően, a legnagyobb biztonsági követelményeket betartva történik az árukiadás. A számlákat elektronikusan, kinyomtatható formában küldjük. Az IBCS Hungary területén arcmaszk viselete és a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!

Köszönjük a megértést és jó egészséget kívánunk!

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close