A legtöbb funkcióval a NiceLabel Managed Design & Controlled Print szoftver rendelkezik a megoldáscsomag tagjai közül. Tartalmazza mindazokat a funkciókat és előnyöket, amit a Design & Print és a Design & Controlled Print, de kiegészül új menedzsment funkciókkal is.
A nagyobb, több telephellyel rendelkező cégeknél gyakori probléma, hogy hogyan tartsuk karban a telepített címkenyomtató alkalmazásokat, a címkesablonokat, a hozzájuk kapcsolódó nyomtatókat, illetve a jogosultságokat, hogy ki, mit, mikor nyomtathat. Mennyi pluszmunkát jelent, ha egy apró változás miatt a címkesablonban, vagy az alkalmazásban, az informatikus munkatársnak minden telephelyet végig kell járni, hogy a sablonokat frissítse, az új alkalmazásokat telepítse. Mennyivel jobb és hatékonyabb lenne, ha mindezt a már kiépített informatikai infrastruktúra felhasználásával az íróasztala mellől intézhetné!
A NiceLabel LMS pont ezt kínálja, a problémát három oldalról megtámadva:
-
Beépített teljes körű címke dokumentum menedzsment
A NiceLabel LMS része egy HTML5 alapú webes alkalmazás, amely az összes címkékkel kapcsolatos dokumentumot – címketervek, megoldások, munkafolyamat – egy központi adatbázisban tárol. Ennek az eléréséhez egy egyszerű web böngésző elég, ugyanakkor nem csak a dokumentumokat, hanem az azokhoz kapcsolódó jogosultságokat, felhasználókat is kezeli.
- Meghatározhatjuk, hogy ki, milyen alkalmazáshoz fér hozzá; szerepkör alapú hozzáférési jog szabályzás;
- ha változás történik egy címketervben, vagy egy címkenyomtató alkalmazásban, akkor az automatikusan elérhető lesz minden felhasználó számára;
- megvalósul a címkék és alkalmazások verziókontrollja;
- dokumentum történet naplózása
- biztonságos teszt környezet létrehozása az éles környezet mellett
- a beépített dokumentum menedzsment funkció segítségével olyan elektronikus engedélyeztetési munkafolyamatokat állíthatunk össze, amik nagyban meggyorsítják a különféle változások engedélyeztetési folyamatát a céges hierarchiában;
- a címke-összehasonlítási funkcióval könnyű megnézni két címke, vagy egy címke különböző verziói közötti különbséget (vizuálisan kiemeli a szoftver). Ezzel eddig nagyon nehezen elérhető szintre emeli a címkék minőségének biztosítását, a különféle sablonok konszolidációját.
- Nyomtatók kezelése és menedzsmentje
-
Webes nyomtatás
A központi adatbázisban tárolt címketervek és nyomtatási alkalmazásokat legegyszerűbben a weben keresztül érhetjük el. A felhasználó gépén csak egy egyszerű vékony-kliens telepítése szükséges az első alkalommal, amely elvégzi az alkalmazások és címketervek szükség szerinti áttöltését a szerverről. Minden további munkát már helyileg hajt végre a számítógép, így csökkentve a hálózati adatforgalmat. Ugyancsak emiatt bármilyen, helyben telepített nyomtató is használható.
-
Integrált nyomtatás
A NiceLabel Automation funkcionalitását a webes elérésen keresztül is kiaknázhatjuk. Hézagmentes illeszkedést tesz lehetővé a meglevő vállalatirányítási rendszereinkhez, vagy egyéb rendszerekhez, ahonnan egyébként a nyomtatandó adat érkezik. Mindezt kódolás nélkül!
Minden-egyben print szerver: az adatok lekérése és feldolgozása ugyanabban a memória-térben valósul meg, nem kell különböző alkalmazások között ide-oda küldözgetni az adatokat, sokszorosára növelve ezzel a feldolgozás sebességét
Adat összerendelés varázslók segítségével: A NiceLabel Automation majdnem bármilyen forrásból, és majdnem bármilyen formátumban képes fogadni és feldolgozni az adatokat, ily módon megszüntetve az anya rendszerek módosításának szükségességét. A megfeleltetést beállító eszköz nagyon egyszerűen működik, nem szükséges hozzá programozói tudás.
Előre elkészített csatlakozók: A legtöbb ma ismert rendszerhez (pl. SAP) előre elkészített csatlakozók állnak rendelkezésre. Ez jelentősen meggyorsítja egy adatkapcsolat beállítását.